![]() |
106 Israelische ex-generaals manen Israël op tot vrede
In Israël hebben 106 gepensioneerde generaals en toplui van de veiligheidsdiensten premier Benjamin Netanyahu opgeroepen om "een echt diplomatiek proces op te starten om te komen tot een vredesregeling met de Palestijnen".
bron http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2141736 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
In dit geval hebben de leiders er baat bij geen echte vrede te hebben.
|
Citaat:
|
Domme toch, de zoveelste zinloze draad inzake het MO. *zum k.. *
|
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft geen enkele zin om met deze mensen te onderhandelen. Hamas wil alle Israelis dood. Ik wou dat het een karikatuur was, maar dat is het niet. Fatah, zogezegd gematigd, veroordeelt in het Engels de aanslagen op joodse burgers, maar looft in het Arabisch de offers van de martelaars. Met die mensen valt niet te praten. En je kan veilig in Europa wel zitten afgeven op Israël, maar deze staat wordt al 70 jaar aangevallen, niet op een slagveld, maar op straten en pleinen, met raketten, auto's, messen, alles waar dat Palestijnse tuig maar aan kan komen. Gewone burgers worden afgeslacht door dolgedraaide, met VN-geld geïndoctrineerde vroege middeleeuwers, maar Israël moet "praten"? Als de Palestijnen wilden praten, hadden ze in 1967 een staat gehad. Maar dat maakt geen verschil. Als je morgen een Palestijnse staat opricht, wordt dat net zo'n rattenkooi als Iran of Saoudi-Arabië. Deze staat zal Israël, de Israëliërs blijven aanvallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Peretz announces intent to resign from coalition over Netanyahu's policies
Citaat:
|
Geen enkele politicus heeft baat bij een vrede tussen de Israëli's en de overige bewoners van het aardse midden die een kamelendrijver tot god hebben verkozen.
Ik vraag me af waarom de Arabieren islamiet zijn geworden en geen katholiek te tijde van de kruisvaarten en daarna. De Romeinse kerk bood in de loop der geschiedenis evenveel geweld als die van de Islam nu. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be