![]() |
Ik ben na 45 jaar kettingroken op 4 nov jl. Gestopt met roken.
Ik ben hier ver onozel, ik weet niet meet wat doen, ik hebhier nog een sigaartje, grrrrr. Ik steek het niet op , ik drink niet regelmatig ik heb nen hoop drank gekocht ik heb al 5 halve liters Jupiler uit, iedereen heeft me verlaten bweeeeeeeeee, ik wil volharden bweeek roken is doodgaan niet roken is leven kies, kies nu , gvd gvd gvd ik wil rook.
Argh help Ik trek nog maar nen halve liter Jupiler open, dit is de ergste dag de vierde dag niet roken, shit shit shit, ik ben ziek. Volhouden. Kill me. |
Citaat:
dan krijg je toch een rooksmaak binnen zonder de nicotine en je zal er kloek van staan |
Ik was net van plan om je te feliciteren toen ik dat van die jupiler zag staan... :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
ben gee, drinker, het wordt zwaar, waarom de eerste dagen gingen goed vandaag is het een hel, zal het morgen beter gaan, Jupiler help me in slaap vallen, bier doe uw werk |
Citaat:
|
paardenvlees is ook drugs: eenmaal je eraan begint, kan je niet meer zondder
|
Alcohol drinken is echt wel het laatste dat je mag doen als je snakt naar nicotine.
Ik ben moeten stoppen met alcohol drinken en op de zwier gaan om te kunnen stoppen met roken 🚬 :D |
Citaat:
Drink water :p En grijp niet naar zwaardere middelen zoals gerookt paardje of zelfs gerookte zalm, da's 't begin van 't einde... :-( |
Citaat:
hij moet puren alcool zuipen van 98% |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slaap een nachtje buiten op de gazon. Morgen heb je dan zo'n serieuze valling of longontsteking of iets dergelijks dat je zeker geen rokertje zal opsteken ... Hoe was het, zachte heelmeesters......? :D |
Citaat:
als hij zich ko zuipt kan hij geen sigaret meer opsteken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be