![]() |
Burgemeester verwaarloost zijn taak ==> ontslag?
http://www.hln.be/hln/nl/32162/Natio...-krijgen.dhtml
Yvan majeur, de PS-burgemeester van Brussel was niet op post toen de betoging van de vakbonden door Brussel. Normaal moet een burgemeester bij zulke manifestaties op post zijn om als hoofd van de politie zijn manschappen te dirigeren en de nodige beslissingen te nemen. Maar mijnheer Mayeur was niet op zijn gemeentehuis, maar in de betoging zelf aanwezig en ontvluchtte dus zijn taak en verantwoordelijkheid. Dringen zich geen sancties op? Citaat:
|
Zever en vijgen na pasen.
Trouwens, wanneer 'echt' populair protest uitbreekt zullen niet enkel burgemeesters afwezig blijken. Mark my words. |
Citaat:
U bewijst dat uw ideeengoed fascistisch is. Links fascisme. |
Yves heeft een goed excuus: hij is niet de burgermeester van Sint Gillis (daar liggen Zuid/Midi en Hallepoort.
|
Citaat:
Lachwekkende stellingen. Kan U een poging ondernemen het door U gestelde aan te tonen? Ondertussen doe ik er nog eentje open. |
Citaat:
wat is Brussel ? eigenlijk is het zuivere Brussel niet zo groot. maar voor de meeste mensen is Brussel gewoon alles wat binnen de "ring rond Brussel ligt " ik maak ook die gemakzuchtige fout |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die kan dat even niet plaatsen een Waalse volwassenen die altijd in een franstalig gedomineerd België geloofde en plots met de werkelijke meerderheid geconfronteerd wordt...... die kan agressief uit de hoek komen in Brussel |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige wat hun stellingen op dit forum teweeg brengen is dat ze zichzelf uitermate belachelijk maken. dat is toch niet zo erg. kan ik ook meteen zien aan wiens mening ik enige waarde kan geven of totaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar bestaan instellingen voor... laat ons vooral de gezondheidszorg vernoemen in verband met deze. |
Citaat:
maar ga vooral zo door. kan ik ook nog eens (uit)lachen. |
Citaat:
Iets in de trend van 'zeg ja en krijg er twee' of zoiets. Opmerkelijk is het wel... |
Citaat:
Dat is pas grappig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be