![]() |
IS leider gewond door luchtaanval
Bron
![]() Detail tekst: Citaat:
|
Citaat:
Ik opteer voor optie 2: verkoop het vel van de beer niet vooraleer hij geschoten is. |
Hoe dikwijls is die kerel niet dodelijk gewond geraakt? Het lijkt OBL wel.
|
Citaat:
|
We gaan het IS probleem oplossen door gewoon nog veel harder te moorden dan IS. Begrijpe wie kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerlijk gezegd ja....misschien is dat het beste... IS is een "idee" ondertussen.Laat hen in hun Kalifaat maar hun gang gaan.Het zal zichzelf moeten oplossen want ideeen kun je niet altijd militair onderdrukken.....Ter vergelijking,Nazisme is op zich niet verslagen doordat Duitsland WO2 verloren heeft....het "idee" zelf was al een paar jaar weg bij de gewone Duitse soldaat....In Vietnam dan weer had het communisme zich zo diep ge-ent op Nationalisme dat geen enkele hoeveelheid militaire aktie en lijden dat er nog uit kreeg...de VC en de NVA(neenee niet die NVA) hadden eigenlijk al ver voor 1975 gewonnen. We hebben de omvorming van AQ (terreur om de terreur)gezien naar de veel formidabeler ISIS(zich een eigen staat veroveren met ALLE mogelijke middelen)...mogelijk gaan ze nog een paar keer muteren. Alleen,er is wel een internationale coalitie nodig om dat Kalifaat nauwkeurig te "omschrijven"....principe zou kunnen zijn,goederen gaan er niet in,mensen mogen er in,mannetjes komen er niet meer uit anders dan dood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geweld beantwoorden met nog meer geweld, het is zo kinderachtig. |
Citaat:
Zo kan het nog lang door gaan ,want er zijn er genoeg. |
Citaat:
Je moet dan natuurlijk niet moeilijk doen over wat "randschade". ;-) |
Citaat:
Al ben ik er wel van overtuigd dat als de IS-leiding permanent opgejaagd wordt, dit wel effect heeft. Op het vermogen zich te organiseren. |
Citaat:
1) Mag ik u de documentaire "The Substance" (©2013 Soda Pictures) aanbevelen? Zie: http://www.nachtschatten.ch/products/product_1214.html 2) Kinderachtig? Ongetwijfeld ook, ja. Nochtans kan tegengeweld 'onontkoombaar' zijn. Denk alleen maar aan WOII. Noodzakelijke voorwaarden voor 'efficiëntie' lijken mij: uiterste precisie & niet te evenaren slagkracht. En liefst ook een 'herstelplan' voor achteraf. |
Citaat:
Geweld beantwoorden met geweld lost immers niks op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. LSD : ISIS gebruikt reeds drugs, maar blijkbaar de verkeerde: Islamic State Drugs Militants to Commit Suicide Attacks 3. J.S. Bach: Muziek verzacht de zeden en vooral Bach. Helaas is muziek haram. 4. Encyclopedie : Ze beweren dat ze reeds een dik boek hebben dat alle kennis van de wereld bevat namelijk de Koran, dus overbodig. Conclusie: Lijkt mij nogal duidelijk in dit geval, men moet hen overtuigen om de juiste drug toe te dienen. |
Citaat:
De man zijn hobby afpakken, hoe wreed is dat wel niet. :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be