![]() |
Citaatje van de site van De Standaard:
Citaat:
Diplomatiek zal het tot gevolg hebben dat het voor veel landen een stuk makkelijker wordt om op de kar van de Amerikanen te springen. Gezien het economisch belang van Irak (olie dus) zal de VS mits een paar economische compensaties er zeker in slagen steun te vinden voor een tweede resolutie. Saddam kon trouwens geen slechter moment gekozen hebben, nu de VS en het VK klaar zijn met een tweede resolutie. De landen die nog vrede willen, zullen volgens mij er nu mee dreigen de VS te steunen als Saddam de Al-Samoud 2-raketten niet vernietigt. De kans op vrede is weer een stukje kleiner geworden... |
Laten we maar gewoon wachten op een officieel bericht van de Iraakse regering...
In een gesprek met de Russische ex-premier Primakov heeft Saddam trouwens gezegd dat hij zelf niet gelooft in het afwenden van de oorlog. Op zich zou het weigeren van de vernietiging van de raketten dan een begrijpelijke reactie zijn, hoewel hij in hetzelfde gesprek heeft gezegd alles te zullen doen wat de inspecteurs willen. |
Mja, er staat 'niet geneigd' dus hij kan nog terugkrabbelen. Saddam gelooft volgens mij juist wel dat er nog kans is op vrede, anders zou hij niet meewerken met de inspecties zoals hij dat nu doet.
|
Citaat:
Die sadam is een terrorist en een hypocriete dictator. De onderdrukker van zijn volk,en een groot bakkes! De amerikaan heeft een verborgen agenda aangaande olie ,okee ,maar hij is ook ineens weg ,schoon ding de ploert! |
Moest Saddam het slim spelen dan zou hij die rakketen niet vernietigen maar "ontmantelen" of "verkopen".
Hij zou kunnen zeggen dat het toch zonde is om zo een dure raketten te vernietigen en dat hij de stukken kan gebruiken voor iets anders. Daarna de raketten ontmantelen aan een tempo van 1 per dag. Want zo een dingen zijn complex. (zogezegd) Heeft hij weer enkele weken respijt totdat het 40°C is in de schaduw 8) |
Citaat:
dus is het geen probleem om te vechten in die hitte. :P |
Citaat:
Na hoeveel tijd moeten die bijgetankt of opgeladen worden ? |
Citaat:
ik weet het het ....is niet iets om grapjes over te maken. maar wat wil je? het is ver van ons bed ...nietwaar? |
Citaat:
Bij het volgende grapje liefst :D :D :D :D :D :D :D zodat ik er niet zo vlug overkijk :wink: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be