![]() |
Dit is de allernieuwste topic
Ik ben zo niet meer mee met hypes etc..
Nu schijnt de hipster in te zijn, proberen om er niet uit te zien als miljoenen anderen door te doen wat miljoenen anderen doen; proberen en niet uit te zien als miljoenen anderen. Ik vind dat de jeugd nogal gemakzuchtig is blijkbaar. Zijn er andere hypes waar ik zeker moet voor gewaarschuwd worden, godbetert dat ik ze moet begrijpen? |
Het is nu onder bejaarden een hype om kunstmatig 120 jaar te worden, je vol te proppen met drugs, je erfenis op te brassen en je kinderen en kleinkinderen tegen elkaar op te zetten.
De hype van de vergrijzing. |
De wereld is naar de kloten
|
Citaat:
:twisted::twisted::twisted: |
Citaat:
:evil::evil::evil: |
Naar het schijnt is de nieuwe rage een of andere tvserie met een gele rat die elektriciteit opwekt.
|
Citaat:
Mijne 'kleine' heeft me al komen vertellen welke gitaren en versterkers ik zeker niet mag verkopen, hij wil ze hebben als ik sterf. |
Als ik God was.
|
|
Isdat ook een rage?
|
Euh , denk het niet , maar eerder een antwoord Derk de Tweede ;)
|
Koning 👑 Philippe was de eerste hipster. Die heeft dat in gang gezet. Een baard en een rare kleur van broek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, het gaat goed bij ons. |
Citaat:
gij ouwe romanticus! maak uzelf toch niks wijs, of overdrijf daar toch ni in, ... heb uw quote wat eerlijker gemaakt. ;-) |
Citaat:
Al wat ik heb zuip ik op of duw ik in mijn neus. En ook op resto laat ik een fortuin achter. En omdat nu het toch wat kouder wordt, ga ik straks eens kijken voor een sjieke leren vest. Of beter: ik laat er mij eentje op maat maken! Achter mijn kloten zal niemand een cent vinden! |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.budget-funerals.be/content/mol/nl/ Aan die brassende junkies gaan we niet veel geld meer verspillen. |
Hipster? Je loopt weeral een half decennium achter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be