![]() |
Wetenschappelijke beftechnieken
Na decennia lang de evoluties in de seksuele cultuur meegemaakt en geanalyseerd te hebben, constateer ik dat beffen helemaal ingeburgerd is. Nochtans is er een tendens bij de conservatieve jeugd om daar niet over te redeneren, maar het gewoon te doen.
Tijdens mijn jeugdjaren (en voor het tijdperk van Google scholar), zochten wij echter heelder bibliotheken af om de nieuwste literatuur rond de perfecte beftechnieken te bemachtigen. Tot groot jolijt van onze in die tijd veelvuldig en experimenteel gebefte vriendinnen. Vandaag ligt dat misschien anders. Hoe ziet de jeugd van tegenwoordig het beffen? Gewoon doen, bestuderen en/of cultiveren? Het is, na de veelvuldige en boeiende paardenvleestopics, een saaie vraag als een andere. Wij wensen trouwens ook uw bandbreedte leeg te beffen. |
mmm, beffen
daar staat mijn penis kloek van lekker en gezond |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beffen is helemaal niet ingeburgerd. Jongens/mannen hebben nog altijd het idee dat ze dat niet moeten doen, want de man moet dominant zijn. Meiden/vrouwen moeten hen oraal bevredigen, niet andersom .
Verder, ik heb persoonlijk nog nooit een meid gebeft. Geen idee dus hoe ik het zou vinden. |
Ik vind het leuk om doen. Naar mijn aanvoelen zijn het eerder vrouwen die er een probleem van maken - te onzeker, te intiem, ...
Maar ook dat kan aan mij liggen, natuurlijk. Desalniettemin: een serieuze bemerking en vraag. |
Citaat:
|
Niet doen. Het is bewezen kankerverwekkend. Keelkanker. Tot daar de wetenschap.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
C2C moet dat vooral zo veel mogelijk doen.
Zolang hij daarmee zoet is, brengt hij zijn theorie over rasveredeling niet in de praktijk. |
Citaat:
Nergens iets gelezen dat tongen ontworpen zijn om in schedes te stoppen, nog dat monden dienen om penissen te omsluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan ik moeilijk geloven. ;-) |
Citaat:
Was een reactie op jouw post, ik zie niet waar die opmerking op slaat voor de rest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon traag afzakken naar beneden en beffen maar. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be