Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wetenschappelijke beftechnieken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=209241)

C2C 11 november 2014 19:56

Wetenschappelijke beftechnieken

Na decennia lang de evoluties in de seksuele cultuur meegemaakt en geanalyseerd te hebben, constateer ik dat beffen helemaal ingeburgerd is. Nochtans is er een tendens bij de conservatieve jeugd om daar niet over te redeneren, maar het gewoon te doen.

Tijdens mijn jeugdjaren (en voor het tijdperk van Google scholar), zochten wij echter heelder bibliotheken af om de nieuwste literatuur rond de perfecte beftechnieken te bemachtigen. Tot groot jolijt van onze in die tijd veelvuldig en experimenteel gebefte vriendinnen. Vandaag ligt dat misschien anders.

Hoe ziet de jeugd van tegenwoordig het beffen? Gewoon doen, bestuderen en/of cultiveren?

Het is, na de veelvuldige en boeiende paardenvleestopics, een saaie vraag als een andere. Wij wensen trouwens ook uw bandbreedte leeg te beffen.

Demper 11 november 2014 19:57

mmm, beffen

daar staat mijn penis kloek van

lekker en gezond

AVV.VVK 11 november 2014 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7405556)
Na decennia lang de evoluties in de seksuele cultuur meegemaakt en geanalyseerd te hebben, constateer ik dat beffen helemaal ingeburgerd is. Nochtans is er een tendens bij de conservatieve jeugd om daar niet over te redeneren, maar het gewoon te doen.

Tijdens mijn jeugdjaren (en voor het tijdperk van Google scholar), zochten wij echter heelder bibliotheken af om de nieuwste literatuur rond de perfecte beftechnieken te bemachtigen. Tot groot jolijt van onze in die tijd veelvuldig en experimenteel gebefte vriendinnen. Vandaag ligt dat misschien anders.

Hoe ziet de jeugd van tegenwoordig het beffen? Gewoon doen, bestuderen en/of cultiveren?

Het is, na de veelvuldige en boeiende paardenvleestopics, een saaie vraag als een andere. Wij wensen trouwens ook uw bandbreedte leeg te beffen.

Ik ben niet dat soort persoon dat graag met mijn tong in een holte zit waar dagelijks urine uitvloeit...

The Paulus Experience 11 november 2014 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7405648)
Ik ben niet dat soort persoon dat graag met mijn tong in een holte zit waar dagelijks urine uitvloeit...

Er is nog veel befonkunde in de wereld blijkbaar

Nietzsche 11 november 2014 21:12

Beffen is helemaal niet ingeburgerd. Jongens/mannen hebben nog altijd het idee dat ze dat niet moeten doen, want de man moet dominant zijn. Meiden/vrouwen moeten hen oraal bevredigen, niet andersom .

Verder, ik heb persoonlijk nog nooit een meid gebeft. Geen idee dus hoe ik het zou vinden.

lombas 11 november 2014 22:00

Ik vind het leuk om doen. Naar mijn aanvoelen zijn het eerder vrouwen die er een probleem van maken - te onzeker, te intiem, ...

Maar ook dat kan aan mij liggen, natuurlijk. Desalniettemin: een serieuze bemerking en vraag.

lombas 11 november 2014 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7405648)

Maar een vrouw moet jouw penis waar dagelijks urine uit vloeit wel in haar vagina toelaten?

Nr.10 11 november 2014 22:02

Niet doen. Het is bewezen kankerverwekkend. Keelkanker. Tot daar de wetenschap.

Boduo 11 november 2014 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 7405731)
Maar een vrouw moet jouw penis waar dagelijks urine uit vloeit wel in haar vagina toelaten?

+ pijpen...

Boduo 11 november 2014 22:19

Citaat:

+ pijpen...

Kodo Kodo 11 november 2014 22:23

C2C moet dat vooral zo veel mogelijk doen.

Zolang hij daarmee zoet is, brengt hij zijn theorie over rasveredeling niet in de praktijk.

The Paulus Experience 11 november 2014 22:25

Citaat:

Ik was van mening, en samen met mij enkele wetenschappers, dat d�*t nu wel de bedoeling was van het hele schede opzet.
Nergens iets gelezen dat tongen ontworpen zijn om in schedes te stoppen, nog dat monden dienen om penissen te omsluiten.

The Paulus Experience 11 november 2014 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7405734)
Niet doen. Het is bewezen kankerverwekkend. Keelkanker. Tot daar de wetenschap.

Enkel indien vrouw drager is van het HP virus

lombas 11 november 2014 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7405782)
Ik was van mening, en samen met mij enkele wetenschappers, dat d�*t nu wel de bedoeling was van het hele schede opzet.
Nergens iets gelezen dat tongen ontworpen zijn om in schedes te stoppen, nog dat monden dienen om penissen te omsluiten.

Ben jij van mening dat de tong bij het beffen enkel dient om in en uit de vagina te bewegen?

Dat kan ik moeilijk geloven.

;-)

The Paulus Experience 11 november 2014 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 7405786)
Ben jij van mening dat de tong bij het beffen enkel dient om in en uit de vagina te bewegen?

Dat kan ik moeilijk geloven.

;-)

Was een reactie op jouw post, ik zie niet waar die opmerking op slaat voor de rest.

Kodo Kodo 11 november 2014 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7405784)
Enkel indien vrouw drager is van het HP virus

Op een Apple krijg je minder virussen dan op een HP.

The Paulus Experience 11 november 2014 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 7405797)
Op een Apple krijg je minder virussen dan op een HP.

Beft uw Apple dan :-D

Demper 11 november 2014 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 7405727)
Naar mijn aanvoelen zijn het eerder vrouwen die er een probleem van maken - te onzeker, te intiem, ...

Ge moet dat niet vragen he.

Gewoon traag afzakken naar beneden en beffen maar.

geertvdb 11 november 2014 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7405809)

Indeed...

Pandareus 11 november 2014 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7405809)

Yes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be