![]() |
Stemt u vandaag opnieuw voor de SP.A?
Stemmen maar.
Wel correct, of John komt je oppakken. |
Moest die partij nu nog een staan voor een sociaal beleid, maar zelfs dat doet ze niet. Ze is enkel sociaal voor de verkiezingen en in de oppositie. Eens aan de macht is het vooral zakken vullen.
|
Citaat:
|
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is eigenlijk nog het ergste niet. Sinds ik in de Région de Bruxelles-Capitale woon en voor het "Ministère de l'Enseignement de la Fédération Wallonie-Bruxelles" (vroeger beter bekend als het "Ministère de l'Enseignement de la Communauté française de Belgique") werk, heb ik de P$ - u weet wel, de 'natuurlijke bondgenoot' van de 'familie' - pas écht leren kennen. Daardoor alleen al prijs ik me elke dag een beetje méér gelukkig dat ik nog nooit voor de SP.a heb gestemd. De kans dat ik ooit van gedacht verander is ondertussen gezakt tot minder dan nihil. |
Citaat:
(Voor mij is een splitsing natuurlijk niet het uiteindelijke doel, maar slechts een grote tussenstap richting een hereniging). |
Er is een ontbrekende keuze: ik heb nog nooit op de sossen gestemd.
|
Citaat:
|
spa heeft dit land op de rand van de afgrond gebracht met hun knuffel-en gratis politiek. Hun holle kreten die ze momenteel uiten klinken dan ook zeer ongeloofwaardig. Dat Tobback krampachtig aan zijn voorzitterschap blijft vasthouden is dan ook een godsgeschenk, hij mag nu zijn partij in de afgrond leiden. En zijn schoothondje Crombez, de man die verantwoordelijk is voor tienduizenden faillissementen alsook voor de demotivatie van zowat alle ondernemers in dit land mag mee de afgrond in.
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be