Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Stemt u vandaag opnieuw voor de SP.A? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=209408)

Vrijheideerst 14 november 2014 20:48

Stemt u vandaag opnieuw voor de SP.A?

Stemmen maar.

Wel correct, of John komt je oppakken.

Max van Dietschland 14 november 2014 21:12

Moest die partij nu nog een staan voor een sociaal beleid, maar zelfs dat doet ze niet. Ze is enkel sociaal voor de verkiezingen en in de oppositie. Eens aan de macht is het vooral zakken vullen.

Vrijheideerst 14 november 2014 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 7409805)
Moest die partij nu nog een staan voor een sociaal beleid, maar zelfs dat doet ze niet. Ze is enkel sociaal voor de verkiezingen en in de oppositie. Eens aan de macht is het vooral zakken vullen.

:thumbsup:

IanVD 14 november 2014 21:16

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

hurricane 14 november 2014 21:18

Citaat:

Dit is de echte waarheid. Meteen ook de reden waarom zovelen afhaakten.

Nr.10 14 november 2014 21:19

Citaat:

Bij de N-VA is een extreem liberaal voorzitter.

Max van Dietschland 14 november 2014 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7409817)

Dit is niet zijn ware aard. Dat liberalisme is overigens maar zeer tijdelijk.

djimi 14 november 2014 21:55

Citaat:

Bij de SP.a is de voorzitter een fils-�*-papa.

Maar dat is eigenlijk nog het ergste niet.

Sinds ik in de Région de Bruxelles-Capitale woon en voor het "Ministère de l'Enseignement de la Fédération Wallonie-Bruxelles" (vroeger beter bekend als het "Ministère de l'Enseignement de la Communauté française de Belgique") werk, heb ik de P$ - u weet wel, de 'natuurlijke bondgenoot' van de 'familie' - pas écht leren kennen.

Daardoor alleen al prijs ik me elke dag een beetje méér gelukkig dat ik nog nooit voor de SP.a heb gestemd.

De kans dat ik ooit van gedacht verander is ondertussen gezakt tot minder dan nihil.

TheFourHorsemen 14 november 2014 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 7409855)

Dat denk/hoop ik ook. Niet anders dan een middel om de tegenstellingen tussen Vlaanderen en Wallonië te vergroten, en zo de Franstaligen zelf meer en meer doen hunkeren naar een splitsing, wat het uiteindelijke doel is.

(Voor mij is een splitsing natuurlijk niet het uiteindelijke doel, maar slechts een grote tussenstap richting een hereniging).

Wapper 15 november 2014 00:06

Er is een ontbrekende keuze: ik heb nog nooit op de sossen gestemd.

Allesstroomt 15 november 2014 04:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 7409855)

En wat is zijn ware aard dan of mogen we dat niet weten ?

Hypochonder 15 november 2014 05:45

spa heeft dit land op de rand van de afgrond gebracht met hun knuffel-en gratis politiek. Hun holle kreten die ze momenteel uiten klinken dan ook zeer ongeloofwaardig. Dat Tobback krampachtig aan zijn voorzitterschap blijft vasthouden is dan ook een godsgeschenk, hij mag nu zijn partij in de afgrond leiden. En zijn schoothondje Crombez, de man die verantwoordelijk is voor tienduizenden faillissementen alsook voor de demotivatie van zowat alle ondernemers in dit land mag mee de afgrond in.

driewerf 15 november 2014 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7410135)
Er is een ontbrekende keuze: ik heb nog nooit op de sossen gestemd.

En de keuze " ik stem op echte sossen (PVDA of LSP)" ontbreekt ook.

De schoofzak 15 november 2014 07:57

Citaat:

Dat is een extreem grote leugen.

.

Jay-P. 15 november 2014 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 7410217)
En de keuze " ik stem op echte sossen (PVDA of LSP)" ontbreekt ook.

Op 17 mag men niet stemmen! :lol:

Het Oosten 15 november 2014 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7410086)
Dat denk/hoop ik ook. Niet anders dan een middel om de tegenstellingen tussen Vlaanderen en Wallonië te vergroten, en zo de Franstaligen zelf meer en meer doen hunkeren naar een splitsing, wat het uiteindelijke doel is.

(Voor mij is een splitsing natuurlijk niet het uiteindelijke doel, maar slechts een grote tussenstap richting een hereniging).

Niemand kan u beletten te dromen natuurlijk.

de vuile muilekoek 15 november 2014 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7410206)
spa heeft dit land op de rand van de afgrond gebracht met hun knuffel-en gratis politiek. Hun holle kreten die ze momenteel uiten klinken dan ook zeer ongeloofwaardig. Dat Tobback krampachtig aan zijn voorzitterschap blijft vasthouden is dan ook een godsgeschenk, hij mag nu zijn partij in de afgrond leiden. En zijn schoothondje Crombez, de man die verantwoordelijk is voor tienduizenden faillissementen alsook voor de demotivatie van zowat alle ondernemers in dit land mag mee de afgrond in.

Crombez en vele anderen willen alleen persoonlijk een politieke carrière maken ten koste van gelijk wie en wat... veel gewone mensen kijken daar niet door en Altijd draaien ze ons een loer door hun eigen egoïsme en hebzucht theater .:silly:

geertvdb 15 november 2014 09:11

Citaat:

Gelukkig dat de andere partijen zo onbaatzuchtig zijn, nooit voor het postje gaan, maar edelmoedig idealistisch zijn en echt oprecht inzitten met de gewone man.

Vrijheideerst 15 november 2014 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7409811)
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

De draad lijkt te werken :twisted:

TheFourHorsemen 15 november 2014 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7410221)
Niemand kan u beletten te dromen natuurlijk.

De PS is doorheen de geschiedenis vaak voorstander geweest van meer bevoegdheden voor de deelstaten. Na vijf jaar deze coalitie, zullen ze opnieuw vragende partij zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be