Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Aantal homejackings stijgt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=209424)

Universalia 15 november 2014 09:30

Aantal homejackings stijgt

Bron

Detail tekst:

Citaat:

De eerste zes maanden van 2014 zijn in België 226 homejackings gepleegd, waarvan 60 procent in Wallonië.
En dit zal nog wel in stijgende lijn gaan tegen de feestdagen want dan hebben ze allemaal geld nodig.

En stel dat men het licht nog gaat uitdoen dan hebben deze lieden helemaal het spel vrij.

Bij stroomuitval kunnen inbrekers makkelijk hun slag slaan.

Als je hier na 18u eens op de straat kijkt zie je geen autochtoon meer lopen de andere groep die we als inwijkelingen beschouwen lopen met heel der groepen op de straat, want rond die uurtjes is de staart van hen. Tal van straten waar aan bendevorming doet. Als men dat allemaal niet ziet tegenwoordig dan zie ik meer dan anderen. :roll:

Moeten wij ons nu allemaal een 9mm gaan aanschaffen of liever van niet?

de vuile muilekoek 15 november 2014 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7410299)
Bron

Detail tekst:

En dit zal nog wel in stijgende lijn gaan tegen de feestdagen want dan hebben ze allemaal geld nodig.

En stel dat men het licht nog gaat uitdoen dan hebben deze lieden helemaal het spel vrij.

Bij stroomuitval kunnen inbrekers makkelijk hun slag slaan.

Als je hier na 18u eens op de straat kijkt zie je geen autochtoon meer lopen de andere groep die we als inwijkelingen beschouwen lopen met heel der groepen op de straat, want rond die uurtjes is de staart van hen. Tal van straten waar aan bendevorming doet. Als men dat allemaal niet ziet tegenwoordig dan zie ik meer dan anderen. :roll:

Eigenaars moeten dan ook maar sterk zijn, en niet bang.

Xenophon 15 november 2014 15:54

Gelukkig hebben de mensen geen wapens meer, anders zouden ze de boeven durven neerschieten in zelfverdediging.
En zo iets kunnen we niet hebben natuurlijk.

Skobelev 15 november 2014 15:58

Bordje maken voor aan de straatkant :

"Licht uit, Glock in de hand"

wazigewoorden 15 november 2014 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7410299)

Dus je vindt het jammer dat na 18u de straat niet meer van jou is? Misschien kan je eens proberen om zélf na 18u je huis uit te komen. Liefst zonder 9mm. Sla eens een praatje met de mensen. Ze lijken harder op jezelf dan je zou durven denken.

Universalia 16 november 2014 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wazigewoorden (Bericht 7410915)
Dus je vindt het jammer dat na 18u de straat niet meer van jou is? Misschien kan je eens proberen om zélf na 18u je huis uit te komen. Liefst zonder 9mm. Sla eens een praatje met de mensen. Ze lijken harder op jezelf dan je zou durven denken.

Dat ziet u volgens mij verkeerd.

Ik ben hier ver de enige in de buurt denk ik die nog na 18u de straat op durft wandelen.

En dan merk je op sommige plaatsen, de bendevorming.

Loop je er zo enkelen voorbij dat valt het u op dat ze kijken naar wat soort schoeisel u draagt welk type uurwerk u aanheeft dat alles gepaard gaande met een blik zo van:

Wat voor een lefgozer is dat, dat die zich nu op onze straten nog durft te vertonen. 8O

Geen alleenstaand geval dacht ik.

p.s. Ik wil er niet op lijken punt

Skobelev 16 november 2014 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wazigewoorden (Bericht 7410915)

Van design, ontwerp waarschijnlijk wel, maar mentaal zitten ze nog minstens 5 eeuwen achterop.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be