![]() |
Gefolterd, verkracht en bijna gewurgd, maar dader moet niet naar assisen
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
|
Een zaak voor het Hofke van Assisi zou teveel persaandacht teweeg brengen voor deze man die later nog wat zal werken voor onze pensioenen.
. |
Dat hij illegaal in het land was, is dat een verzwarende of een verzachtende omstandigheid?
Allez, in normale landen is dat een verzwarende omstandigheid natuurlijk, maar hier weet ik het zo niet. |
Citaat:
Gij rijdt door een rood licht: verkeersinbreuk. Gij komt b. binnen zonder het wettelijk voorziene stuk: inbreuk vreemdelingen wetgeving. . |
opknopen, dat is al wat daar nog mee aan te vangen is.
En verder, Wie illegalen te werk stelt en gesnapt wordt zou men als boete bv. 100k€ kunnen laten ophoesten om de put van de sociale zekerheid te vullen. 't Zal rap gedaan zijn na een paar gevallen. |
De dader ging nogal gewelddadig te werk.
Misschien is hij nog best geholpen door de mix van curatieve, repressieve en preventieve diensten die zijn cultuur hem kunnen aanbieden. In zijn land van herkomst bedoel ik; geen amateurisme van bij ons. . |
Eigenlijk verdient dat zwijn (met mijn excuses t.a.v. deze dieren) opgeknoopt te worden. In zijn land van herkomst wordt deze vorm van doodstraf nog vol overtuiging toegepast. Het enige wat wij kunnen en zouden moeten doen is die kornuit levenslang geven en hem uitleveren aan Pakistan met de garantie dat hij zijn straf zou uitzitten in de minst comfortabele gevangenis.
|
Los staand van het misdrijf is de reden waarom dit gebeurd zowaar nog meer wraakroepend. Hoeveel decennia al sleept dit probleem aan?!
|
Citaat:
Opknopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar rond en in Hasselt is het anders ook maar een soepke met de politie en het gerecht ze komen geregeld in het nieuws. Waar rook is is vuur hé. |
Lijkt me dat die vriend , uitbater van een manége , illegalen tewerkstelde .
Geen oog had voor de veiligheid van vrouwen in zn omgeving . En ongeveer alle wetten overtrad i.v.m. arbeidsrecht . Niet uit armoede ; grote auto , manege , gouden ring . Eerder uit eigenbelang . Ze mag haar verdraagzame vriend zeker bedanken voor zijn rol in het aanleveren van haar verkrachter . |
Citaat:
|
Wie is dan die vriend die illegalen kan aannemen op zijn manége ?
Waarom wordt daar niks over verteld ? Waar verbleef die illegale werknemer ? Hoe werd dat betaald ? In het zwart ? Beetje journalist vind de antwoorden op mn vragen . |
Assisen of geen Assisen, het slachtoffer had slimmer moeten zijn en verklaren dat de man naar cannabis rook.
Hij had dan ongetwijfeld wel Assisen gekregen. |
Asissen is een klucht, dat afschaffen is ook al een besparing van enkele miljoenen.
|
Citaat:
Zijn luxeverblijf in gevangenissen hebben hem niet beter gemaakt . Misschien het hotel eens vervangen door een echt booth-camp ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be