![]() |
Aanslag in Antwerpen
Een Joodse rabijn is neergestoken met een mes.
Terrorist is aangehouden. Nog geen info vrijgegeven over dader. Bron : vtm nieuws Waarschijnlijk een witte piet! |
Was die rabijn statutair, demonen?
|
Ja want elke dode Jood is automatisch het slachtoffer van terrorisme.
|
Tegen het islamitisch terrorisme:
googel eens naar "Rellen Keulen bij betoging tegen islamisme" |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Antwerpen met een grote joodse gemeenschap is die kans inderdaad groter dan in Bommerskonten.
|
Is op een paar 100 meter van waar ik woon.
Er zou een verdachte zijn opgepakt. |
Citaat:
binnen een beperkte straal van enkele honderden meters in de nabijheid van hun synagoge blijven. Dus die zijn bijna verplicht om tijdens de Sabbat in de Antwerpse binnenstad te blijven . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afrekening in het diamantmilieu, liefdesaffaire, de Mossad ...wie zal het zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben ze ondertussen al weet van het wie en waarom ? |
Citaat:
Mensen worden neergestoken, 't ene misdrijf na het andere verschijnt als fait divers achteraan in de kranten... En de politie zoekt ondertussen met man en macht naar wat verloren gelopen hippies met een wietgeurtje om toch maar aan extra inkomsten uit gasboetes te halen... Het zal dus nog wel even duren alvorens ze weten hoe de vork aan de steel zit. |
Ik heb al idee in welke richting dat je moet zoeken voor een profiel van de dader te hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
PS Exoneratieclausule : Mocht iets wat boven de PS staat racistisch of aanstootgevend zijn , het is niet mijn bedoeling, ik besef dit niet, ik ben daar namelijk te dom voor. :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be