![]() |
Intocht Sinterklaas verandert in slagveld: 60 arrestaties, kinderen getraumatiseerd
|
Zwarte Piet is geen racisme.
Mensen willen dat het racisme is. Want dan hebben ze iets om zich over te verontwaardigen. Dan kunnen ze tegen hun buren en kenissen zeggen: "kijk eens hoe verontwaardigd ik hierover ben, wat ben ik toch een goed mens". |
Dit is nog maar het begin. Binnenkort zullen atheïstische progressieven feestdagen willen afschaffen en/of veranderen. Alles wat traditioneel tot onze cultuur behoort dreigt te verdwijnen.
|
Citaat:
|
De verantwoordelijkheid van Bart De Wever voor deze rellen is overduidelijk.
HIJ had moeten voorkomen dat Sint Niklaas en de pieten vanuit Antwerpen naar andere steden uitweken. |
Citaat:
|
Citaat:
ivm het Voetbal-Hoolinganisme hier anders overduidelijk ook van toepassing :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dus, naast 'zwarte' pieten ook 'witte' pieten. |
Citaat:
SP Exoneratieclausule : Mocht datgene wat ik boven de PS schrijf racistisch of aanstootgevend zijn , het is niet mijn bedoeling , ik besef dat niet en weet namelijk niet beter. :cry: |
Citaat:
Citaat:
|
Knoop dit goed in je oren, blanke man:
Er is geen enkel aspect aan jouw geschiedenis, jouw cultuur, jouw tradities, jouw hele existentie dat niet racistisch is. Geen enkel. |
Citaat:
|
Citaat:
Zouden wij op onze beurt niet kunnen protesteren omdat er meer Witte- dan Zwarte schapen geslacht worden tijden het Islamitisch offerfeest ; discriminatie van de Witten :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De 'lage landen" betwisten elkaar de titel:
"Petit Pays, Petit Esprit" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be