![]() |
IS tot 8 maal omvangrijker dan eerder ingeschat
Geen 30.000, maar wel om en bij de 200.000 baardige idealisten bezetten 1/3 van Irak en Syrië. De westerse ingreep is duidelijk een groots succes!
http://www.independent.co.uk/news/wo...r-9863418.html |
Citaat:
|
Ik weet het zo niet. Naar Kobani moesten ze ook hun "politie" sturen vanuit Raqqa omdat ze te weinig mensen konden mobiliseren. Mochten ze echt 200.000 "strijders" hebben dan zouden ze Kobani al ingenomen hebben. 200.000 sympathisanten en medewerkers ok, strijders lijkt me zwaar overdreven.
|
Citaat:
|
De hele mohamedanerij wordt fout ingeschat door onze politici en de linkschmensch.
Wie ervoor waarschuwt is de racist. Hoe kan die waanzin dan in vredesnaam uitgeroeid worden? |
Citaat:
Het is weeral een tijdje geleden dat we in onze contreien een oorlog of zo hebben gehad, begint wat saai te worden nietwaar? |
Citaat:
|
ik hoop dat dit niet waar is... en dat dit begonnen is met een paar honderden misleide snotapen. niet te snappen. nu; IS draait rond geld, corruptie en olie. ze doen goede zaken.
|
En al die moslims in Europa IS maar steunen
|
Citaat:
Een vreemdelingen-legioen of kruistocht vaarders zijn van alle tijden. Laat mensen gaan als ze willen. Alleen niet meer terug komen. |
Waarom doet men geen invasie te land in Noord-Irak. Ik had gedacht aan 3.500.000 militairen tot de tanden bewapend. Het zou geen tweede Vietnam zijn denk ik omdat men zich niet in wouden kan terug trekken, en indien men vlucht, IS op andere mogendheden zou stuiten.
|
1 Bijlage(n)
Ook even aan herinneren dat heden, Mons of te wel Bergen, een jaar, de culturele hoofdstad van Europa is. In Mons (Casteau) ligt dan ook nog eens het militaire hoofdkwartier van de NAVO, SHAPE genaamd.
Bijlage 96157 |
Citaat:
|
Citaat:
SHAPE of zoiets dus? Wel, het ziet er me niet zo firm uit als het Pentagon waar zelfs geen vliegtuig binnenkan (don't forget 911!!!+!). Toch mooie beelden hoor, doet me aan kleine kasteeltjes enzo denken... even de symboliek van deze zaken vatten dus. |
Citaat:
IS zou dus een paar honderdduizendjes hebben. Nou ja... wie liegt? Ik mag hopen dat U 350.000 bedoelde. Tja, het blijft nog veel hoor... :roll: |
Citaat:
Turkije (lid van de de G20 en de NAVO) is al een van de grootste militaire machten binnen de NAVO. Ik dacht dat zij alleen al één miljoen militairen hebben in totaal. Er is ook dienstplicht in Turkije. |
Laten we toch één ding niet vergeten: ISIS is een fenomeen dat zich onder moslims bevindt, en tegen moslims keert. De aandacht van het Kalifaat is niet echt op het Westen gericht. ISIS zoekt een burgeroorlog om in het Middenoosten voet aan de grond te krijgen en te houden.
Velen onder ons vergeten dat. ISIS is Al Qaeda niet hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien: stel dat Belgie zijn leger uitstuurt, wat denk je dan dat hier in de steden gaat gebeuren? We zijn volledig geïnfiltreerd; Vijf jaar geleden heb ik een asielzoeker uit Tunesië gesproken, die voorheen deel uitmaakte van het moslimbroederschap: honderden, duizenden "slapende cellen" staan in Europa klaar en wachten op het ordewoord! Maar Bertje Anciaux wil kritiek op islam strafbaar stellen! Binnenkort hebben we daar islamofiel Bertje niet meer voor nodig. Moge Allah zijn dochters laten bekeren en als Jihadi Jane Zijn leger vervoegen! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be