![]() |
Foo Fighters meest overroepen groep ooit?
Hallo, ik ben de drummer van Nirvana
![]() Willen jullie mijn drie akkoorden horen? ![]() Kijk, een power chord! ![]() Ja, ik ben jullie GOD ![]() |
En wie is dat?
|
Ik vond ze sympathiek tot ik erachter kwam dat ze geloofden dat AIDS niet door HIV veroorzaakt werd.
Er is altijd wel ergens iets mis mee, ik zal nooit begrijpen hoe men beroemdheden kan aanbidden. |
Citaat:
|
Ze hebben wel een aantal goede nummers vind ik.
Aanbidden? No wat. Ik hou trouwens meer van optredens in kleinere venues ipv die mastodontevenementen. Daar gaat ge zulke 'superbands' niet tegenkomen. |
Ik vind hen beter dan Nirvana (die straalden teveel zo'n commercieel geregisseerd nihilisme uit), maar (om in hetzelfde genre te blijven) Pearl Jam vind ik op hun beurt beter dan Grohl en C°.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
![]() |
:cheer: F¨king hell: Pelham blue !!! jaloers!
|
Werchter vervroegen om de Foo Fighters als hoofdgroep te kunnen boeken op een moment dat ze hun zwakste album in 20 jaar uitbrengen...
Niet dat ze al zoveel superalbums hebben gemaakt maar dit gedrocht slaat echt alles. Dave Grohl die doet alsof hij de hele Amerikaanse muziekgeschiedenis gaat samenvatten door de plaat in wel acht (hou me vast, ik ga flauwvallen!) studio's op te nemen. En er een documentaire over maken! Hype!! Ik werd al mottig van die gast toen ik de docu zag over Sound City Studio. Nooit iemand harder aan bv. Lemmy's of McCartney's gat zien likken... Dus ja; momenteel de meest overroepen groep. |
een groep die erin slaagt bijna even saai te zijn als Coldplay.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom energie steken in zeggen dat je één of andere groep, of acteur of regisseur overroepen vindt?
Het staat iedereen vrij iets goed te vinden of niet. De kritiek dat de muziek van Foo Fighter te simpel zou zijn, en zou steunen op een paar simpele akkoorden, ontlokt me de bedenking: "En dan?". Goede muziek hoeft niet complex te zijn, of gepaard gaan met ontzettend complexe gitaarsolo's. Integendeel, als ik daaraan denk doemen dinogroepen zoals Yes op, die technisch zeer moeilijke maar voor mij o zo slaapverwekkende muziek maakten. |
De mens is overroepen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be