![]() |
Hoe uw vrouw best laten afvallen?
Toen ik trouwde was mijn vrouw het meest sexy creatuur dat God of Satan op deze nogal ordinaire aardkloot heeft neergepoot: brutaal, intelligent, knap gezicht, een stevige booty, super-vruchtbaar en donker van huidskleur. Al wat een normaal man verlangt dus.
Vandaag is dat allemaal zo gebleven, behalve die dikke booty. Dat kan echt niet meer. Wanneer zij in de auto stapt, heeft mijn kar moeilijkheden om op te trekken. Hoe kan ik mijn vrouw ervan overtuigen dat de door mij zo aanbidde kont een paar kilo kwijtkan? En hoe kan dat technisch het best slagen? Creatieve oplossingen welkom. |
Duct tape...
|
Als slavin gebruiken? ze is immers negerin.
|
Banden aan haar kant wat lossen.... Ze zal het wel snappen, zeker ?
|
Een bijkomend trouwfeest organiseren om de 6 maand.
Works as hell. |
vrouwen trouwen met de vent die ze denken te kunnen veranderen.
Mannen trouwen de vrouw waarvan ze hopen dat ze nooit verandert. Beiden zijn meestal na verloop van tijd teleurgesteld :lol: |
Citaat:
|
Ge had kunnen weten dat die donkere types een dikke kont krijgen.
Te laat echter. Het is onomkeerbaar. |
Een bmi app op haar smartphone installeren.
|
Ondertussen heeft C2C ongemerkt het idee ingang doen vinden dan een normaal man een donker gekleurde vrouw wil. En niemand op dit gebruikelijk nogal racistische forum die reageert. De geniepigaard.:-) De draad is nog pril natuurlijk.
De racisten met hun eigen wapens verslaan. Is dat de bedoeling C2C? Of heb je het virus zelf eigenlijk ook wel te pakken een beetje? Over afvallen. Ziekte kan erg efficiënt zijn heb ik gemerkt. Maar niet iets waar een gezond koppel zelf voor kiest of wat je je vrouw zou willen aandoen eigenlijk. De dreiging ervan kan al eens een gespreksthema zijn echter. |
Citaat:
Of wat ook werkt : draai uwe kop om als er eentje met een smallere kont voorbij komt. |
Citaat:
|
Zet zo'n looprad in haar kooi.
Vinden hamsters ook leuk. |
Citaat:
Je voedert ze to-taal verkeerd en in antwoord op haar onvoorwaardelijke liefde en totale devotie voor jouw culinaire keuzes bedank je haar met het predikaat dat ze een spekreet krijgt. Zeg nu zelf : maandag : pitta van bij de vettigen delper dinsdag : diepvriespizza van de Aldi woensdag : spaghetti uit blik donderdag : frieten �* la cookie monster (joppiesaus en pindasaus ) vrijdag : boterhammen met kopvlees zaterdag : blik bonen met tomatensaus + een berehap zondag + feestdagen : mitraillete Ik zou radicaal reageren, en alle cola schrappen uit haar dieet. En dan enkele maanden de situatie grondig opvolgen. Succes toegewenst ! |
Citaat:
|
Citaat:
dreigen naaktfoto's van haar op sociale media te zetten of op posters die je in het dorp kan uithangen? Op een dieet van wortels zetten en geregeld haar eens voor de ploeg spannen? |
Vraag het anders eens aan rop.
Die klopt zijn vrouw af om te vermageren. |
Citaat:
Als de moeder een dragonder is, zo zal het de dochter geschieden. En eigenlijk is het eenvoudig voor C2C: Wilt ge nog ooit seks met die vrouw of niet? *ja: je zwijgt *nee: je zegt het gewoon. |
Ik denk niet dat ik dat soort 'normale mannen' ken.
|
Citaat:
Wie van de 2 is dan de vader ?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be