![]() |
Zeer groen bezig...
...als ge vier kinderen op de wereld zet, Mr. Van Besien.
Jullie mening? |
Mijn mening is hierover nog steeds niet veranderd: Groen is geen groene partij en is dat ook nooit geweest. Het is een erg linkse partij die met de groene vlag wappert om meer volk aan te trekken.
|
Is er daar al geen draad over ja?
:roll: |
Dat meneer Van Besien een perfect voorbeeld is van een Blegische politicus.
Citaat:
|
Groen ???? No Thx !!!!
De pot op met de afvalpartij GROEN !!!! Ook dit nog: GROEN kan mijn rug op !!!! |
Zonder het typische rode kantje is een groene partij nochtans voor mij number one. Hoe verder groen van rood afwijkt, hoe dichter het bij mij aanleunt. Groen kan net iets tijdloos hebben. En waar het eerder progressief heet heeft het nu eenmaal ook een conservatief kantje, namelijk waar het groen gedachtegoed ook akkoord gaat dat de mens imperfect is.
Duitse groenen zijn een tikkeltje anders. Tikkeltje he zeg ik ;) Duits fiscaal systeem en energiebeleid is succesvol EN groen. Rood... neen niet echt vind ik. |
Wat interesseert dat mij hoeveel kinderen iemand heeft? hebt gij echt niets interessanters te doen dan zinloze threads te maken?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aj. De vuile muilekoek heeft een darminfarct gekregen.
Edit: Hij heeft het overleefd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer een draadje waar 1 persoon enkele van zijn/haar dubbelnicks laat converseren hallucinant, allemaal nogal heel bembemmerig
; :-) |
Citaat:
En als ik dan zie dat een zogenaamd "groene" partij bezig is met futiele maatregelen en tegelijkertijd de demografische bom van homo sapiens negeert, dan vind ik dat zeker een draadje waard. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be