![]() |
Walen lusten Vlamingen steeds minder
Citaat:
Is deze ontwikkeling wederzijds ? |
Logisch dat ze ons minder en minder lusten, de tegenstellingen worden groter en groter. Zij stemmen hoofdzakelijk links en wij hoofdzakelijk rechts. Zij willen profiteren, wij willen hard werken...
|
Citaat:
Dat Wallonië hoofdzakelijk Links stemt wordt door de politieke actualiteit flagrant tegengesproken. 30% van de Walen stemt rood. 33% van de Vlamingen N-VA. Is Vlaanderen N-VA? Verre van, wat een geluk trouwens. En in de N-VA vind je een allegaartje afkomstig van verschillende politieke horizonten: van unitaristen tot separo-nationalisten. Hoed je dus voor comfortabele veralgemeningen. |
Citaat:
terwijl CDH zeer links is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(13/05/2014 om 09:34) 'Vlamingen en Walen kijken naar elkaar met respect, sympathie en bewondering' (KU Leuven) Vlamingen en Walen kijken voornamelijk naar elkaar met respect, sympathie en bewondering, blijkt uit een interuniversitaire studie. Toch worden deze positieve gevoelens door beide taalgroepen onderschat, terwijl de woede tegenover elkaar wordt overschat. Het is maar dat men het weet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat jij ook een Brabander bent en toch ga je prat op 'Vlaming' zijn. Wie is hier de mafkees? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allez, je durft dus niet zeggen van welke regio je bent. Zegt genoeg. |
Hoe voelt dat om gesprekken te voeren met jezelf?
|
Citaat:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat u ernstig bent wanneer u dergelijke soort proza uit uw toetsenbord klopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be