![]() |
De Nieuwe-Vertraging Alliantie
Gelukkig heeft Vlaanderen nu Ben Weyts. De man die via snelle apps zijn volk trager zal leren rijden met zijn combi-mobiliteit formule.
Na intens zwaar studiewerk is hij tot de conclusie gekomen dat "niet enkel het verkeer langs gewestwegen een stuk drukker is geworden, maar ook de bewoning is toegenomen". Woaw!!! De Vlamingen staan er paf van, hadden ze echt nooit zelf kunnen zien of bedenken. Om de Vlaamse mobiliteit te verhogen gaat hij dan ook uw snelheid verlagen: 70 km per uur overal waar er geen middenberm is. Het zal hem geen midden-reet kunnen schelen wat u daar over denkt. |
Ziedaar opnieuw een verzuurde linkse :lol:
|
Kathleen van Brempt wou dat in 2008 al invoeren. Nu gaat de SP.A zeker vertellen dat de N-VA al haar ideeën aan het inpikken is:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bespaar je de moeite om je met Vlaanderen te bemoeien. Daar hebben we Weyts voor. Voor Bruxelles en Walloni moet je bij Maingain en het FDF zijn. |
Citaat:
En op dit forum wordt de Vlaamse aanpak van Weyts in de picture gezet door Waals plebs. Ik zou zeggen: meer van dat! |
Citaat:
|
We hebben geen franskiljons van jouw soort nodig om zich met onze zaken te bemoeien. Daar hebben we verkozen politici voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
90 naar 70 laat enkel het verkeer dichtslibben, teveel lichten, teveel auto's die moeten stoppen en vertrekken.
|
'Slimme' verkeerslichten en groene golven kunnen al veel oplossen.
|
Citaat:
En zoals meestal blijkt wanneer Nederlandstalige deelnemers aan dit forum pogen om hun taalgenoten een poepje te laten ruiken door hen een zinnetje in vermeend gezwind Frans onder de neus te duwen, maakt u er een lachwekkend potje van : middels zeer veel goede wil kan uw Beulemanse zinsbouw u misschien nog vergeven worden, maar als u wil doen geloven dat u een Belgische Franstalige bent zou u toch minstens moeten weten dat Wallonie met één “n” geschreven wordt… |
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk duidelijkheid zou ik zo zeggen. |
Citaat:
|
Ik vond dit een goede maatregel en vind dit een goede maatregel. Drie kwart van het forum moet nu wel een andere klak opzetten. Dan maar wat op de TS kakken. :)
|
Citaat:
De inhoudelijkheid barst uit zijn voegen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be