Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Achterlijke moslims willen verbod gsm met camera (obsceen) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20976)

De Zuiveraar 30 september 2004 11:33

Achterlijke moslims willen verbod gsm met camera (obsceen)

30/09 Saudische religieuze autoriteiten verbieden gsm met camera

De hoogste Saudische religieuze autoriteit heeft een verbod afgekondigd op het gebruik van gsm's die zijn uitgerust met een camera.
Volgens sjeik Abdul Aziz bin Abdullah Al al-Sheik verspreiden de cameramobieltjes "obsceniteit door de islamitische gemeenschap."

De verkoop van met camera's uitgeruste telefoons is sinds maart verboden in Saudi-Arabië, maar dat heeft niet tot een daling van de populariteit van de apparaatjes geleid. De gsm's worden volgens de conservatieve Saudische geestelijkheid vooral gebruikt voor het zonder hun toestemming maken van foto's van vrouwen.
In een vraaggesprek met de krant al-Madina verklaarde Al-Sheik dinsdag voorstander te zijn van strenge straffen voor diegenen die het verbod op het gebruik van de moderne cameratelefoons negeren. Het openbare leven tussen mannen en vrouwen in Saudi-Arabië is grotendeels gesegregeerd . Op veel plaatsen is het nemen van foto's verboden. Vrouwen dienen op straat van top tot teen bedekt te zijn.

[size=5]ACHTERLIJKEN ....[/size]

Mitgard 30 september 2004 11:40

nog iemand die zich afvraagt waarom de wetenschappelijk/technologische vooruitgang al 1400 jaar stilstaat in de moslimwereld?

Echnaton 30 september 2004 11:41

Zolang ze luisteren naar hun "geestelijke" leiders zullen ze rijk, maar achterlijk blijven.

Gargamel 30 september 2004 11:50

Eigenaardig toch,hier gebruiken ze die gsm's �* gogo om snel een fotoke te nemen van je BMW,op bestelling heet dat

Rock Against Communism 30 september 2004 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echnaton
Zolang ze luisteren naar hun "geestelijke" leiders zullen ze rijk, maar achterlijk blijven.

rijk? de saudische elite misschien.. maar toch niet het volk?

Stratcat 30 september 2004 11:55

Sinds wanneer ligt Saoudi-Arabië in België?

Mosasaurus 30 september 2004 11:56

idd achterlijk

Als het aan die musselmannen ligt keren we de klok hier in het Westen ook 1000 jaar terug..

Daar bij hun hoeft dat niet natuurlijk, want daar is de klok gewoon blijven stilstaan 1000 jaar geleden...

Tegendradigaard 30 september 2004 11:57

We hebben het deze nacht geannexeerd. Operatie Desert Stom of zo iets..

Tegendradigaard 30 september 2004 11:58

Zoals het klokje in de islam tikt, tikt het achterlijk...

Tegendradigaard 30 september 2004 11:59

Hoe kan men een foto van een vrouw nemen die rond loopt in een burka ? Dan neemt men toch alleen maar een foto van een burka ?

Gargamel 30 september 2004 12:02

Carnavalkostuum wil u zekers zeggen

voicelesscharlie 30 september 2004 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Hoe kan men een foto van een vrouw nemen die rond loopt in een burka ? Dan neemt men toch alleen maar een foto van een burka ?

Ja, maar zo'n kamera kan je makkelijk onder een burka gebruiken.

Tegendradigaard 30 september 2004 12:08

naaktfoto's van in/onder den burka ????????

Na de vraag wat dragen de Schotten onder hunne rok duiktnu weeral een nieuw en prangend probleem op : wat dragen de moslimvrouwen onder hunnen burka ???

Tegendradigaard 30 september 2004 12:09

Moest ik nu gemeen willen doen zou ik kunnen zeggen : hun niet betaalde aankopen van de Wibra ?
Maar zo gemeen doe ik niet. Ik hou het op den Aldi.

Distel 30 september 2004 12:13

Citaat:

Moest ik nu gemeen willen doen zou ik kunnen zeggen : hun niet betaalde aankopen van de Wibra ?
Maar zo gemeen doe ik niet. Ik hou het op den Aldi.

:lol:

Jij olijkerd toch.

Antoon 30 september 2004 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Sinds wanneer ligt Saoudi-Arabië in België?

Was ik mij ook al aan het afvragen.

De topic is anders wel relevant in 'binnenlands', want ook hier (en een beetje overal in het Westen) willen de moslims de onnozele bevelen van hun halfgare ayatollah's laten invoeren.

Tegendradigaard 30 september 2004 12:17

Ik vind trouwens dat ze gaasje in hunnen burka ook maar dicht moeten laten maken.
Der is niks wat mij meer kan opwinden dan een gaasje....
'k zijn ne gaaasfetisjist...

Mosasaurus 30 september 2004 12:22

Citaat:

naaktfoto's van in/onder den burka ????????

Na de vraag wat dragen de Schotten onder hunne rok duiktnu weeral een nieuw en prangend probleem op : wat dragen de moslimvrouwen onder hunnen burka ???

eh?

1) een pels
2) een platgereden mol?
3) stront uitgesmeerd in hun overdadige beharing
4)...

Stratcat 30 september 2004 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Was ik mij ook al aan het afvragen.

De topic is anders wel relevant in 'binnenlands', want ook hier (en een beetje overal in het Westen) willen de moslims de onnozele bevelen van hun halfgare ayatollah's laten invoeren.

1. Ben je nu niet een beetje aan het overdrijven ? (retorische vraag)
2. Met een zo brede interpretatie van 'politiek: binnenland' kunnen alle andere subfora afgeschaft worden.

Tzuvar Raemborr 30 september 2004 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
2. Met een zo brede interpretatie van 'politiek: binnenland' kunnen alle andere subfora afgeschaft worden.

Handen af van K&K!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be