![]() |
Achterlijke moslims willen verbod gsm met camera (obsceen)
30/09 Saudische religieuze autoriteiten verbieden gsm met camera
![]() De hoogste Saudische religieuze autoriteit heeft een verbod afgekondigd op het gebruik van gsm's die zijn uitgerust met een camera. Volgens sjeik Abdul Aziz bin Abdullah Al al-Sheik verspreiden de cameramobieltjes "obsceniteit door de islamitische gemeenschap." De verkoop van met camera's uitgeruste telefoons is sinds maart verboden in Saudi-Arabië, maar dat heeft niet tot een daling van de populariteit van de apparaatjes geleid. De gsm's worden volgens de conservatieve Saudische geestelijkheid vooral gebruikt voor het zonder hun toestemming maken van foto's van vrouwen. In een vraaggesprek met de krant al-Madina verklaarde Al-Sheik dinsdag voorstander te zijn van strenge straffen voor diegenen die het verbod op het gebruik van de moderne cameratelefoons negeren. Het openbare leven tussen mannen en vrouwen in Saudi-Arabië is grotendeels gesegregeerd . Op veel plaatsen is het nemen van foto's verboden. Vrouwen dienen op straat van top tot teen bedekt te zijn. [size=5]ACHTERLIJKEN ....[/size] |
nog iemand die zich afvraagt waarom de wetenschappelijk/technologische vooruitgang al 1400 jaar stilstaat in de moslimwereld?
|
Zolang ze luisteren naar hun "geestelijke" leiders zullen ze rijk, maar achterlijk blijven.
|
Eigenaardig toch,hier gebruiken ze die gsm's �* gogo om snel een fotoke te nemen van je BMW,op bestelling heet dat
|
Citaat:
|
Sinds wanneer ligt Saoudi-Arabië in België?
|
idd achterlijk
Als het aan die musselmannen ligt keren we de klok hier in het Westen ook 1000 jaar terug.. Daar bij hun hoeft dat niet natuurlijk, want daar is de klok gewoon blijven stilstaan 1000 jaar geleden... |
We hebben het deze nacht geannexeerd. Operatie Desert Stom of zo iets..
|
Zoals het klokje in de islam tikt, tikt het achterlijk...
|
Hoe kan men een foto van een vrouw nemen die rond loopt in een burka ? Dan neemt men toch alleen maar een foto van een burka ?
|
Carnavalkostuum wil u zekers zeggen
|
Citaat:
|
naaktfoto's van in/onder den burka ????????
Na de vraag wat dragen de Schotten onder hunne rok duiktnu weeral een nieuw en prangend probleem op : wat dragen de moslimvrouwen onder hunnen burka ??? |
Moest ik nu gemeen willen doen zou ik kunnen zeggen : hun niet betaalde aankopen van de Wibra ?
Maar zo gemeen doe ik niet. Ik hou het op den Aldi. |
Citaat:
Jij olijkerd toch. |
Citaat:
De topic is anders wel relevant in 'binnenlands', want ook hier (en een beetje overal in het Westen) willen de moslims de onnozele bevelen van hun halfgare ayatollah's laten invoeren. |
Ik vind trouwens dat ze gaasje in hunnen burka ook maar dicht moeten laten maken.
Der is niks wat mij meer kan opwinden dan een gaasje.... 'k zijn ne gaaasfetisjist... |
Citaat:
1) een pels 2) een platgereden mol? 3) stront uitgesmeerd in hun overdadige beharing 4)... |
Citaat:
2. Met een zo brede interpretatie van 'politiek: binnenland' kunnen alle andere subfora afgeschaft worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be