![]() |
Waarom wordt er gestaakt?
Ik heb eerlijk gezegd totaal geen idee waarom er gestaakt wordt. Kan iemand mij dit eens uitleggen? Alvast bedankt.
Ik ga maandag trouwens gewoon werken. We hebben veel te veel te doen om met die zever mee te spelen. |
Ik ook niet. Voor maatregelen die Europa neemt ?
Lachwekkend dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er gestaakt wordt in jouw provincie, dan af en toe eens op weg naar of van je werk stoppen bij zo'n stakingspiket en het daar vragen (wel beleefd en vriendelijk en je niet kenbaar maken als werkwillige, kwestie dat je volgende halte niet het plaatselijk ziekenhuis zou zijn). Daarna een lijstje maken en dat hier posten...
|
Citaat:
|
Citaat:
De prijs voor jouw info. |
Citaat:
tik in staking Di Rupo u zal prijs hebben tik in staking Leterme u zal prijs hebben tik in staking Verhofstadt u zal prijs hebben tik in staking Deheane u zal prijs hebben logisch als u intikt staking Michel dat u zal prijs hebben zou dit een manier zijn om geld wit te wassen? 80.000 betogers / stakers uitbetalen en er 120.000 in de jaarrekening opnemen ? |
Citaat:
Wat wil je nu, een pluim in je gat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt gestaakt tegen de roofmoord die deze regering op u en mij pleegt. Maar dat ge dat zelf niet beseft is nu net het probleem. Wij willen u niet in deze staking. Wij willen u genezen. Want u bent ziek. U verdedigt de one percent, terwijl u daar helemaal niet bijhoort. |
Tof draadje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat is al gebeurd in het stemhokje. ik ga ook werken op de komende stakingen elk bedrijf in Vlaanderen heeft het al moeilijk genoeg, om nog eens extra getakeld te worden door eigen spelers maar in een sfeer dat elk bedrijf een bloedzuigende multi is, vergeten sommige werknemers dat wel eens echt waar er was iemand in het bedrijf die heeft mee betoogt in Brussel. die kwam bij mij deze week vragen of die overuren kon doen. want zijn verlofdagen waren op ............. wat denkt u dat ik besloten heb ? eerst zijn eigen bedrijf takelen en dan nog eens een gunst vragen |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen een bepaald soort tape mankeert er aan. Dju! Hoe heette die weer? :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be