Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Wanneer stopt het nu eindelijk eens? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=209796)

Leica 23 november 2014 09:42

Wanneer stopt het nu eindelijk eens?

Het is weeral prijs: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...land/1.2156616

Wanneer zal die rotte sekte eindelijk eens van onze kinderen blijven?
Volgens mij kan je al niet goed meer bij je verstand zijn als je nu nog in het Seminarie binnen gaat voor een opleiding tot priester. Er moet toch al iets serieus mis met je zijn vooraleer je tot dergelijke beslissing komt? Als je aan die opleiding begint, weet je überhaupt al dat er onder je collega's pedofielen zullen zijn.

cookie monster 23 november 2014 18:20

Geestelijk of niet , een pedo is een ziekelijk gestoord wezen !!
Zulke vetzakken moeten met hun gore smerige fikken van kinderen afblijven !!

Jan van den Berghe 23 november 2014 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7421974)
Volgens mij kan je al niet goed meer bij je verstand zijn als je nu nog in het Seminarie binnen gaat voor een opleiding tot priester. Er moet toch al iets serieus mis met je zijn vooraleer je tot dergelijke beslissing komt? Als je aan die opleiding begint, weet je überhaupt al dat er onder je collega's pedofielen zullen zijn.

Rotte appels zijn er overal. Of dacht u dat alle priesters pedofielen zijn en alle pedofielen priester?

Dan vergist u zich wel schromelijk: het grootste kindermisbruik gebeurt immers binnen het gezin. Jammer genoeg.

AsGardSGO 23 november 2014 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7423185)
Rotte appels zijn er overal. Of dacht u dat alle priesters pedofielen zijn en alle pedofielen priester?

Dan vergist u zich wel schromelijk: het grootste kindermisbruik gebeurt immers binnen het gezin. Jammer genoeg.

Neen, alleen priesters en geestelijken zijn pedofielen of rare mannetjes met afwijkende ideale looks die netwerken opzetten. Binnen het gezin of familiale gebeurt er niks, geen huiselijk geweld, geen incest, geen psychologische onderdrukking of oorlogsvoering,... niks, niks, niks.

coro 24 november 2014 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7423233)
Neen, alleen priesters en geestelijken zijn pedofielen of rare mannetjes met afwijkende ideale looks die netwerken opzetten. Binnen het gezin of familiale gebeurt er niks, geen huiselijk geweld, geen incest, geen psychologische onderdrukking of oorlogsvoering,... niks, niks, niks.

Is Dutroux een geestelijke?

Jan van den Berghe 24 november 2014 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coro (Bericht 7424402)
Is Dutroux een geestelijke?

Eigenlijk kunnen we nietszeggende replieken als die van AsGardSGO gewoon onbeantwoord laten. Die man is niet uit op een ernstige discussie.

Karel Martel B 24 november 2014 22:06

Citaat:

Volgens mij is het God die U straft voor uw hypocrisie, en zal het pas beteren als de door linkiewinkies vereerde pervert Roman Polanski zijn straf gaat uitzitten.

C2C 25 november 2014 17:49

Citaat:

Het is weeral prijs: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...land/1.2156616

Kijk, de Katholieke Kerk is vooral een instelling waarin pedofiele homosexualiteit kan opbloeien. Die trekt dan ook mensen aan die noch hun homosexualiteit, noch hun pedofiele neigingen durven bespreken met anderen.

Recent beweerde Elton John dat Jezus Christus van Nazareth en Omgeving een homo was. Dat wisten we al langer. Maar waar de pedofiele inslag vandaan komt blijft me een raadsel. Als historicus zou ik dat eigenlijk moeten weten. Wanneer hebben misdienaartjes en engelenkoren hun intrede gedaan in de misviering? Zal het eens opzoeken.

Aton 25 november 2014 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7425575)
Wanneer hebben misdienaartjes en engelenkoren hun intrede gedaan in de misviering? Zal het eens opzoeken.

Doe dat. En kan je dan ook eens vertellen waarom je denkt dat Jezus de nazarener een homofiel was ?

Klein Licht 26 november 2014 09:29

Aton 26 november 2014 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7426258)

Mooi prentje, en wat moeten we daarmee ? Aanbellen en de voet tussen de deur.

Effect 26 november 2014 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7422754)
Geestelijk of niet , een pedo is een ziekelijk gestoord wezen !!
Zulke vetzakken moeten met hun gore smerige fikken van kinderen afblijven !!

Gho, verplichte onthouding over decennia drijft iedere man tot noodingrepen. Ik denk dat de RKK als systeem pedofielen creëert uit mannen die in andere beroepen gewoon goede huisvaders zouden zijn.

Waarmee ik niemand vrijspreek. De RKK is echter de bron van de pedofielen, niet de verzamelplaats. Vernietig de bron en het aantal pedofielen in onze maatschappij vermindert.

Wapper 26 november 2014 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 7426613)
Gho, verplichte onthouding over decennia drijft iedere man tot noodingrepen. Ik denk dat de RKK als systeem pedofielen creëert uit mannen die in andere beroepen gewoon goede huisvaders zouden zijn.

Waarmee ik niemand vrijspreek. De RKK is echter de bron van de pedofielen, niet de verzamelplaats. Vernietig de bron en het aantal pedofielen in onze maatschappij vermindert.

En gaan we uw methode dan ook ineens maar toepassen op alle andere bronnen, zoals daar zijn sportclubs, jeugdbewegingen, pianoleraars, etc...?

Aton 26 november 2014 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7426691)
En gaan we uw methode dan ook ineens maar toepassen op alle andere bronnen, zoals daar zijn sportclubs, jeugdbewegingen, pianoleraars, etc...?

Met dit verschil dat ze niet pretenderen de uitdragers van goede moraal zijn.
Iedereen rijdt wel eens door het rood, maar als een agent dit doet weegt dit zwaarder door. Heb je het ?

C2C 26 november 2014 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 7426782)
Met dit verschil dat ze niet pretenderen de uitdragers van goede moraal zijn.
Iedereen rijdt wel eens door het rood, maar als een agent dit doet weegt dit zwaarder door. Heb je het ?

Inderdaad, dat is de nuance.

We weten allemaal dat het leger, de jeugdclubs en sportclubs, bastions zijn van homosexuelen en/of pedofielen. Maar die beweren niet het Woord God's te representeren.

AsGardSGO 26 november 2014 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7424567)
Eigenlijk kunnen we nietszeggende replieken als die van AsGardSGO gewoon onbeantwoord laten. Die man is niet uit op een ernstige discussie.

Ah ja tegenspreken is nietszeggend, een mening hebben die indruist tegen het binnen de kaderkes denken waar iedereen hier aan doet, inclusief jij, is nietszeggend.
Als er hier zijn die niet uitzijn op ernstige discusie zijn het wel jij en andere gelijkgestemden.

Maar da's zeker, jij en anderen mogen uitkramen wat ze willen maar ik of anderen die niet eens zijn of een tegengestelde visie hebben moeten genegeerd.
Op TV doen ze daar ook graag aan mee. Kijk politieke debatten op of af de TV maar bv...

Of ik hier nu ernstig iets wil verdedigen/uiteenzetten of ik smijt zoals al de andere die zonder tegenargumenten zitten met vuile nietszeggende persoonlijke aanvallen het resultaat is toch hetzelfde.
Is zoals het nut van dit forum en de dagelijkse realiteit; veel heen en weer gescheld, vingertje wijs maar onopgeloste problemen en een failliete maatschappij.

cookie monster 27 november 2014 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 7426613)
Vernietig de bron en het aantal pedofielen in onze maatschappij vermindert.

Pedo's houden blijkbaar van de verboden vrucht , dus ....
sex met minderjarige legaliseren , en kees is klaar !!
Zeker van ??

Effect 27 november 2014 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7427408)
Pedo's houden blijkbaar van de verboden vrucht , dus ....
sex met minderjarige legaliseren , en kees is klaar !!
Zeker van ??

De meeste priesters zijn geen pedo als ze naar het seminarie gaan, dat geloof ik op zich wel. Het is pas na enkele decennia waarin hun eigen seksualiteit miskend wordt dat deze ontspoort.

Daarom, geef een priester een eerlijk beroep en een partner (m/v) en de meesten zullen een goede huisvader blijken.

Aton 27 november 2014 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 7427478)
De meeste priesters zijn geen pedo als ze naar het seminarie gaan, dat geloof ik op zich wel. Het is pas na enkele decennia waarin hun eigen seksualiteit miskend wordt dat deze ontspoort.

Daarom, geef een priester een eerlijk beroep en een partner (m/v) en de meesten zullen een goede huisvader blijken.

Juist, zoals het in de eerste eeuwen van het christendom was.

Effect 27 november 2014 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 7427542)
Juist, zoals het in de eerste eeuwen van het christendom was.

Ik zou het liever zien zoals het christendom in de eerste eeuw BCE. Onbestaande.

Het is dringend tijd dat we als mensheid ophouden met eeuwenoude mythes als waarheid te verkondigen. Laten we mythes vertellen zoals ze zijn: sprookjes met een moraal. Sommige sprookjes in de bijbel kunnen een belangrijke boodschap overbrengen, ongeacht of de verteller van het boek echt bestaan heeft.

Zoals bijvoorbeeld de barmhartige samaritaan ons leert ... geestelijken zijn niet te vertrouwen. Hulp kunt ge enkel verwachten van mensen die god minder belangrijk vinden dan de medemens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be