![]() |
Foto buitenaards wezen echt ?
Er is een foto gelekt waarbij er een autopsie werd gedaan door het Amerikaanse leger op een buitenaards wezen. Deze foto zou echt zijn en zou uit het jaar 1947 komen, het jaar waarin een UFO zou zijn neergestort in de VS.
Het is wel heel duidelijk dat het Amerikaanse leger en het criminele regime in Washington veel zaken achterhoudt voor de gewone burger.... Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...incident.dhtml |
Alexandra Colen had een buitenechtelijk kind met Geweerwolf Annemans, met dit als resultaat.
|
Kameraad Max,
Dit is héél oud nieuws en het is al lang aangetoond (1995) dat dit een fake is, een hoax. Laat je niet vangen, dat is slecht voor onze geloofwaardigheid. ;-) Als je meer wil zien: hier is de fake autopsie van dat ''buitenaards wezen'' En hier de omstandigheden waarin de hoax ontstaan is: http://www.livescience.com/742-story...opsy-hoax.html |
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Nogal een Optimist, jij he? Nee, kameraad Max is consistent. Geloofwaardigheid zero komma zero. |
Mijn linkerteelbal doet zeer. Ik zal weer ne keer moeten lozen vanavond.
|
Die foto weer? Sorry, die is al lang ontmaskerd, net als de video waar die uit komt.
|
Die foto was echt....hetgeen er op afgebeeld stond niet....
:hm: |
Links komt overal wel ooit achter. De vraag is ....wanneer ? ;-)
|
Het gaat over een foto of foto's die pas begin volgend jaar zullen gereleased worden, dus iedereen reageerd zonder iets gelezen te hebben. Los daarvan, als hij claimed de smoking gun te hebben en verificatie van Kodak, waarom dan niet onmiddellijk ermee naar buiten komen? Ik voel een stunt voor een boekverkoop aankomen.
Edit: haha, fuck mij, ik ben blijkbaar de enige die DIT artikel niet gelezen heeft. Ik heb het eerder in de dag gelezen in het Engels en die was veel completer dan deze slechte vertaling uit doe prutskrant. De foto bij het artikel is ook maar slechts ter illustratie trouwens. |
Ik denk wel dat er buitenaards intelligent leven bestaat, maar niet in de hoedanigheid die wij ons indenken.
|
Citaat:
Max is een man met principes en authentieke waarden in een tijd van groot verval, verraad en corruptie. Dat is een deugd. Een slippertje maakt iedereen wel eens, behalve een verbeten progressief natuurlijk, die heeft altijd gelijk. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ongelooflijk dat die klojo's met zo iets oud en afgedaan nu komen aandraven. |
Citaat:
Zelfs de kinderkrant van vroeger was van hogere kwaliteit dan die troep. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is eens iets anders dan reptilans he Zonbron
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be