![]() |
een stukje vd pizza pan gegeten!! help! ga ik nu dood?!
Onlangs ben ik pizza gaan eten, het was zo lekker dat ik in mijn ongeduldigheid (en gulzigheid) de zwarte spikkels - van de bodem pan aan de onderkant vd pizza - niet heb weggeveegd alvorens te beginnen eten (normaal doe ik dat altijd!) ... :oops::oops: ga ik nu kanker krijgen???! :-(:| !
|
Citaat:
|
Zeer twijfelachtig. Er zijn maar een paar dingen die van een pan af kunnen komen, indien die proper was voor het bakken.
Zwarte spikkels zijn waarschijnlijk verbrande deeg. De hoeveelheid daarvan vooraleer je er problemen mee krijgt is wel een pak meer dan een paar spikkeltjes. Met een scenario is het donkere teflon die afpelt. In theorie op eetbare temperatuur inert voor het menselijke lichaam. Indien het een gietijzeren pan was, die volgens oude traditie niet proper geschrobt is, dan kan het oude restanten zijn van de bakboter en dergelijke. Niet het beste wat je kan opvreten, maar doodgaan, neuh. |
Citaat:
|
Ik ben gek op aangebrande restjes :lol: Als ik aardappelen bak, dan schraap ik al het zwart uit de pan, ook als ik vlees bak waarbij de bakboter een beetje verbrandde. Aangebrande ajuin, heerlijk! :lol:
De laatste jaren ben ik er wel wat voorzichtiger mee geworden omdat mijn maag gevoeliger is dan vroeger maar ik ben er nooit ziek van geworden :-) |
Welke pan? Een pizza maak je toch in de oven klaar?
|
in het ergste geval een ietsie pietsie vlugger dan anders
|
Citaat:
|
Je gaat nu meteen nog niet dood, maar ooit wel, zoveel is zeker.
|
Citaat:
|
Pizza pan? wat?
|
Citaat:
En jij bent arm? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
edit: het was eigenlijk geen pan maar een bakplaat :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be