![]() |
Ligt het werkelijk aan de islam?
De tegenhanger van het Vlaams Belang -> Het Koreaans Belang ...
http://www.koreansentry.com/forum/vi...5fcfd912933ce8 Citaat:
Ze zien daar spoken .... Het zijn nochtans geen moslims waar ze over klagen .... lol |
Citaat:
En zoals ze hier zeggen: You cannot justify one unjust with another. (wat jij hier probeert te doen) of, Two wrongs don't make a right. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Koreanen zijn, met Chinezen dicht in de buurt, het meest vreemdelingen-vijandige volk dat ik ooit heb ontmoet.
Nochtans hebben beide volkeren een zeer brede diaspora over heel de wereld. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De islam is een achterlijke woestijngodsdienst. De volgelingen volgen een boek dat vol staat met allerlei walgelijke/perverse citaten en bepaalde figuren volgen deze citaten in het boek niet alleen in theorie maar zetten de woorden in dat boek ook om in praktijk (denk aan ISIS).
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je de twee verwart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf erbij. Korea en China zijn de meest vreemdeling-onvriendelijke landen die ik al heb bezocht. Uiteraard zijn er individueel zeer gastvrije Chinezen en Koreanen - mensen zijn in het algemeen buiten het Westen erg gastvrij. Maar vreemdeling-onvriendelijk zijn ze tot het bot. Dat heeft namelijk te maken met integratie. |
Citaat:
|
Citaat:
Of ben jij iemand die eerst ander mensen uit de nood gaat helpen en pas nadien je eigen familie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moraal van het verhaal = islam buiten!
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be