![]() |
Belgie schaart zich tussen de Zuid Europese staten
De afgelopen jaren hebben de Noordelijke EU staten hervormingen doorgevoerd,
omdat de burgers de noodzaak inzagen voor besparingen en hervormingen , om de euro en de economie voor de toekomst te redden. Deze hervormingen verliepen, ondanks bezwaren ,toch met de nodige rust en redelijkheid In de Zuidelijke landen zoals Griekenland en Spanje enz gingen hervormingen gepaard met heftige en langdurige stakingen en protesten. Blijkbaar is Belgie ook een zuid Europees land,nu een hete herfst voor de deur staat. |
Hoeveel kilo kan er in een sossenpamper?
|
Ze schieten alleen maar in hun eigen voet. Dommeriken.....
|
Citaat:
In Belgie is dat nog al veel, zeker in het Zuiden. |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan N-VA stil aan toevoegen in mijn (nu toch al behoorlijk oude) onderschrift ... |
Citaat:
|
Duitsland wordt ook geplaagd door stakingen, de luchthaven van Frankfurt lag al enkele keren plat dit jaar, de treinbestuurders hebben drie dagen aan een stuk gestaakt, ... en er zijn zelfs al deelstaten waar terug communisten aan de macht zijn als ik me niet vergis. Buiten wat rechtse idioten ziet een groot deel van de Europese bevolking helemaal niet graag hoe we opschuiven richting de VS en de UK waar het bijna burgeroorlog is door steeds groter wordende ongelijkheid.
|
Wij moeten een tandje bijsteken om de dubbele "uitgestelde" lonen te betalen.
Nog even doorbijten en vanaf 2060 is het ergste leed geleden en hebben werknemers ook uitzicht op een normaal Europees pensioen! |
Citaat:
Duitsland staat er zoveel beter voor. De Regering Di Rupo heeft de zaak laten sloffen en daarom zijn nu hervormingen in een versneld tempo noodzakelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be