![]() |
Negerinnen en Cervela
Ik zat op de trein naar Brussel en een franstalige negerin vroeg naar cervela.
"Cervela?" "Excuseer, mevrouw?" "Cervela! Cervela?" "Euh... non." Ze wou dan met haar puntige tepels mijn ogen uitsteken. Ik heb mij met grof geweld moeten bevrijden maar ze probeerde mij te verdoven. Ze duwde haar slipje gedrenkt in rohypnol in mijn gezicht maar ik viel net niet flauw. |
50 cervelas of demper
|
Natuurtalent die Demper. Ik ben niet zo belezen maar dit overtreft toch wel Brusselmans lijkt me.
Wie wil er niet het vervolg kennen? |
Citaat:
|
Ik vind dat jullie overdrijven. Cervela's zijn bijlange niet dik en lang genoeg voor de gemiddelde negerin. Vergeet niet dat die zwarte vrouwen veel negers hebben geproduceerd, waardoor hun bekkenbodemspieren en hun vulva voorgoed naar de knoppen zijn.
Bovendien zijn ze gewend aan maten die de cervela ruimschoots overschrijden: https://www.youtube.com/watch?v=7wqkq8oAZ-c Ko-ongo. |
Het is niet echt dat Aziaten moeite zouden hebben zich te reproduceren. Small is beautiful. Of toch 'functional'. Je ziet toch ook niemand meer rond lopen met een walki talki of een telefoon met draaischijf. En als, dan ga je ze daar toch niet over horen stoefen zo van "check out my phone man. It's huge. It will rip your pocket." Ja dude. Proficiat zeker. (hier volgt de oogjesdraaismiley).
Persoonlijk prefereer ik gemiddeld. Kan je alle kanten mee op. |
dit mag zo in de:
|
Ge hebt toch geen ebola opgedaan van die loopse baviaan?
|
50 tinten cervela.
|
Citaat:
|
Sta je kloek van cervela?
|
Citaat:
|
Viva bomma, patatten met sosiessen, viva boma patatten met cervela
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Worst case (you got it :lol:)
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be