![]() |
politiek opportunisme: NVA erkent Palestina niet
hun kar is een paar graden gedraaid.. begrijpe wie begrijpen kan.
NVA verraadt eigen principes met weigering erkenning Palestijnse staat : http://www.mo.be/opinie/n-va-verraad...estijnse-staat |
Citaat:
|
Citaat:
ook iets te zeggen over gaskamers die niet bestonden toevallig ofzo? |
Citaat:
Eenduidig zal dat antwoord waarschijnlijk nooit zijn, daar kan je bibliotheken mee vullen. Wat wel zeker is, is dat de algemene vergadering van de VN met resolutie 67/19 dat wel erkent, door Palestina de status van non-member observer state toe te kennen. |
de waarheid is iets genuanceerder natuurlijk. dat is hier en in de kranten al genoeg bewezen, zoek het op, lees het en kom dan terug.
|
Citaat:
Ge weet trouwens goed genoeg dat dat niet waar is. Ik geloof niet dat gij nobele bedoelingen hebt. Gij zit hier op dit forum met een geheime agenda. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeggen dat Palestijnen geen cultuur hebben is krak hetzelfde zeggen dat wij geen cultuur hebben.
Nu wel nog een half uurtje of een kwartier wachten op de eerste beste rechts-zionist die komt grappen dat de Palestijnen hun cultuur bomgordels zijn... |
Citaat:
Eerst moeten de Palestijnen bewijzen een staat te kunnen organiseren. Nu heerst er één groep op de Westelijke oever (Fatah) en een andere vijandige organisatie Hamas. Iedereen doet er zo wat hij wil en er is geen gemeenschappelijke controle. Deze chaos kan men niet als staat erkennen. Zoals gezegd, hun zelfbeschikking wel. |
Citaat:
Vlamingen en Walen dan weer wel, zij het twee verschillende. |
Citaat:
. |
Er is een rechtzetting van De Roover geweest, waar ik héél blij mee was.
Ze steunen Vandermaelen zijn resolutie niet, dat klopt ja. |
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...41126_01397345 |
Citaat:
Dat is blijkbaar de gewoonte bij anti-NVAkankeraars, negeren wat hen niet uitkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben enigzins niet verbaasd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be