Supe®Staaf |
29 november 2014 11:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster
(Bericht 7430066)
Wat is duur voor een man?
|
Dat zal afhangen van zijn inkomen, en het aantal keer dat hij per maand/week/dag/... een date wil.
Citaat:
Bekijk het eens vanuit het standpunt van de vrouw.
|
Graag.
Dat kan leerrijk zijn.
Citaat:
Ik weet niet hoe het tegenwoordig gesteld is, mijn laatste "dates" zijn 25 jaar geleden. Toen vonden vele mannen het normaal dat ze meteen in het bed van de vrouw mochten kruipen als ze haar getrakteerd hadden en naar huis gebracht!
|
Ge overdrijft.
Ge doet alsof een man een date opzette om de vrouw te versieren, terwijl de vrouw van niks op de hoogte was.
Er waren trouwens heel heel wat vrouwen die zich zelf op hun date stortten nog voor ze thuis waren (in de wagen of in een goedkoop hotelletje of in de hof van 't café of resto waar ze getrakteerd werden)
Maar blijkbaar liet gij het u goed aangaan, en speelde dan de verontwaardigde onschuld als uw date wat (eerder) 'vriendelijker' werd dan gewenst.
Citaat:
Wie betaalt dan het meeste? De man spendeert een paar franken (de euro's waren nog niet uitgevonden ;-) ).
Of betaalt de vrouw meer? Seks als ze toegeeft of confrontatie met irritatie en zelfs verwijten als ze niet toegeeft.
|
Lijkt mij simpel: de man.
Sex kon je toen immers waarschijnlijk gratis 'geven' terwijl je eerst lekker gegeten en gedronken had.
Je hoefde dan zelf geen eten te kopen en geen fles limonade open te trekken, dus jij spaarde terwijl je date betaalde.
Simpele algebra, nietwaar?
|