![]() |
Frédéric De Gucht koopt bedrijf
Frédéric De Gucht koopt het bedrijf Sprimoglass van de familie Prégardien uit Luik.
Het zou om 4,7 miljoen euro gaan. Het maakt in het bijzonder dubbel en driedubbel glas voor de bouw- en transportsector, onder meer voor hotels. Sprimoglass leverde bewerkt glas voor de Brusselse zetel van L’Oréal, de bibliotheek van Reims of nog het Parijse gebouw van Radio France. De onderneming realiseert een omzet van ongeveer 40 miljoen euro en telt 270 medewerkers. Maar met welk geld? En had papa Karel voorkennis? Kan Karel de Gught via zijn netwerk extra opdrachten regelen? Of is Frederic gewoon een geniale ceo? http://www.tijd.be/ondernemen/bouw/D...70784-3101.art |
Hij koopt via zijn bvba aandelen en geen bedrijf... Dat geld zal gewoon van familie en vrienden komen.
Ik vermoed dat hij gewoon via zijn werk over dat bedrijf heeft gehoord en de jaarrekeningen heeft geanalyseerd. Als ze binnen cvc met elkaar beginnen te spreken over dat het een zeer interessante investering is, dan kan de bal snel aan het rollen gaan. |
Citaat:
Ons kent ons. Kennissen en macht. Politieke invloed en geld. |
Mooi. Ik wens hem evenveel succ6 toe als Coucke. Vooral op het vlak van tewerkstelling.
Hij zal zich ook wel ingelicht hebben hoe groot de stakingsbereidheid is in de regio, de sector en het bedrijf. . |
Eén woord: Piketty.
|
ah goverdomme, mijn nieuwe superisolerende glazen waar ik subsidies voor gevangen heb, komen van daar...
http://www.sprimoglass.com/nl/pages/...-ultraone.aspx |
Citaat:
|
En waarom zou F De Gucht geen bedrijf mogen kopen? Is dit verboden in België misschien?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou zo moeten in elkaar zitten, dan zouden al die arbeiders die al dat werk verricht hebben niet moeten gewerkt hebben voormij Er zit daar een paar maand werk in... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is de relevantie van dit nieuwtje?
|
Citaat:
Daarom is Eberhard boos en verontwaardigd. Kort samengevat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Karel steekt zijn geld dat hij met voorkennis heeft kunnen redden toch in wat hij wil, zeker!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be