Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vakbonden (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=219)
-   -   Tegenactie te verwachten van die willen werken? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210101)

Gelukkoos 29 november 2014 19:15

Tegenactie te verwachten van die willen werken?

Zijn er in de huidige stakingsgolf tegenacties te verwachten voor degene die hier niet aan willen meedoen?

TheFourHorsemen 30 november 2014 00:49

Ja hoor. Zij zullen tonen dat ze niet willen meedoen aan de stakingsgolf door gewoon flink te werken.

omaplop 30 november 2014 21:23

Het wordt anders wel eens hoog tijd om de triomferende berichten van de vakbonden te counteren.

Vrijheideerst 1 december 2014 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7432034)
Het wordt anders wel eens hoog tijd om de triomferende berichten van de vakbonden te counteren.

De cijfers spreken voor zich.

de vuile muilekoek 1 december 2014 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7430635)
Zijn er in de huidige stakingsgolf tegenacties te verwachten voor degene die hier niet aan willen meedoen?

Waarom wilt u nu nog HARD WERKEN ? alles dat ge verdient gaat toch naar de staat in zijnen puren ... goe zot die nu nog wilt meebouwen aan wat? de staatsschuld is hoeveel ? denkt u dat die binnen de 5 jaar afgelost gaat zijn ook al werken de mensen hard ...we zitten in de stront tot over de oren , ik geloof er niet meer in , ik geloof er niet meer in.8-)

de vuile muilekoek 1 december 2014 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7430848)
Ja hoor. Zij zullen tonen dat ze niet willen meedoen aan de stakingsgolf door gewoon flink te werken.

Gewoon werken voor mijn eten ,de rest kan den boom in ...ik werk niet meer voor een kut aap land die van mij profiteert en mij uitmelkt gelijk een logge koe... fuck Belgium.:twisted:

Peche 1 december 2014 09:56

Helaas werken wij daar wel voor.
Als ge 1750 netto verdient is dat een loon dat vertrok aan circa 3500 a 4000 bruto. Ge werkt dus meer voor de staat dan voor Uzelf.
Geef de bedrijven en werknemers dus een loonlastenverlaging en wij verdienen automatisch meer. Dan kunnen ze hun index bijhouden.
Maar we moeten telkens meer en meer zonder iets terug te krijgen. Integendeel, ons haar wordt grijzer en hunnen buik ronder...

coro 1 december 2014 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7432704)
Gewoon werken voor mijn eten ,de rest kan den boom in ...ik werk niet meer voor een kut aap land die van mij profiteert en mij uitmelkt gelijk een logge koe... fuck Belgium.:twisted:

Al eens gedacht aan te stoppen met je te ergeren en een 'paradijs' op te zoeken? Niemand houd je tegen om hier te blijven toch?

de vuile muilekoek 1 december 2014 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coro (Bericht 7432719)
Al eens gedacht aan te stoppen met je te ergeren en een 'paradijs' op te zoeken? Niemand houd je tegen om hier te blijven toch?

Dat u in DIT paradijs Belgium WEL gelooft weet ik al , kan dan ook denken wat uw beroep hier is .... en mogen we zelf bekomen en verwerken wat er de laatste 10 jaar ons gelapt is .... door soorten zoal u waarschijnlijk ... :twisted:

coro 1 december 2014 10:12

Correctie: Niemand houdt je tegen om hier te blijven toch?

coro 1 december 2014 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7432724)
Dat u in DIT paradijs Belgium WEL gelooft weet ik al , kan dan ook denken wat uw beroep hier is .... en mogen we zelf bekomen en verwerken wat er de laatste 10 jaar ons gelapt is .... door soorten zoal u waarschijnlijk ... :twisted:

???? is er iemand die dit snapt????

Peche 1 december 2014 10:18

Dat ge ne ambtenaar zijt die nog in uw land gelooft, of zoiets?

coro 1 december 2014 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7432734)
Dat ge ne ambtenaar zijt die nog in uw land gelooft, of zoiets?

Fout dus! Ik ben geen ambtenaar! Iemand een andere uitleg op de raadselachtige post?

de vuile muilekoek 1 december 2014 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coro (Bericht 7432727)
???? is er iemand die dit snapt????

ZO dom? toch

de vuile muilekoek 1 december 2014 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coro (Bericht 7432737)
Fout dus! Ik ben geen ambtenaar! Iemand een andere uitleg op de raadselachtige post?

NVA ke van beroep ... waarschijnlijk,:roll: politiekertje met vette pree die iedereen ze kop aan het zot maken is en staat te roepen moord en brand dat ze kunnen toveren en veel beloven ! of een bankierke hé... die soort kan ook goed lullen en beloven .... beroven ,, de pot op !

dalibor 1 december 2014 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7432704)

Maken dat je wat minder log bent, zou ik denken.

coro 1 december 2014 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7432744)
NVA ke van beroep ... waarschijnlijk,:roll: politiekertje met vette pree die iedereen ze kop aan het zot maken is en staat te roepen moord en brand dat ze kunnen toveren en veel beloven ! of een bankierke hé... die soort kan ook goed lullen en beloven .... beroven ,, de pot op !

Weer fout! Derde poging misschien?

de vuile muilekoek 1 december 2014 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7432747)
Maken dat je wat minder log bent, zou ik denken.

Wel zeg ik toch duidelijk , of kan u ook niet goed meer lezen ? gvd

de vuile muilekoek 1 december 2014 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coro (Bericht 7432752)
Weer fout! Derde poging misschien?

is mij dat niet waard, salut en de kots:twisted:

coro 1 december 2014 10:37

Niveau!! Proficiat

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be