![]() |
Is dat justitie? Farid le fou, hoe agressiever hoe rapper vrij
Bericht aan alle psychopaten-criminelen in de gevangenissen: hoe agressiever je bent, hoe rapper je zal vrijkomen.
Zeker met een pédigrée als de Farid: titel: Farid le Fou voorlopig vrijgelaten http://www.standaard.be/cnt/dmf20141130_01405278 Citaat:
Wie is Farid ‘le Fou’? Citaat:
|
Ik begin meer en meer de mensen te begrijpen die tegen de EU zijn. Want geef toe : het Europees Hof te Straatsburg heeft de vrijlating bevolen.
Hopelijk tekent België hier beroep tegen aan. Maar wat een energie verlies en wat voor dwaze kosten. |
Citaat:
Straatsburg is voor iedereen die het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens heeft ondertekend, waaronder bijvoorbeeld ook landen als Turkije (onze Salduz-wet is bijvoorbeeld ingevoerd naar aanleiding van een schending door Turkije) |
t' is toch rap vrij dat men hier zegt?
Hij zit sedert 1985. Als dat rap is? |
Diene kerel speelt gewoon een rol en iedereen trapt erin.
Je zal hem nu niet horen, en ik weet nog een beter idee: smijt hem een week een gevangenis van Algerijë, hij zal dan niet meer kunnen roepen en tieren wegens net iets te veel stokslagen. Waarschijnlijk zullen zijn advocaten hem ook wel opstoken. |
Citaat:
|
Ik kan mij ook niet van de indruk ontmaken dat die Farid le Fou een spelletje aan het spelen is.
Dat men maar goed oplet of die is één van de dagen verdwenen. In scene gezet: Ga in hongerstaking, mergel een beetje uit, doe wat ziekjes zodat men u naar een, raar maar waar, burgerziekenhuis moet afvoeren. En dan komt de kat op de koord want naar alle waarschijnlijkheid zullen zijn kompanen al klaarstaan en de vluchtroute zal reeds uitgestippeld zijn. Keek ik nu echt teveel 24 (prima serie trouwens) of is dit de pure realiteit :? Beste oplossing is, wilt u verhongeren, OK, who cares ... weer een kostganger minder. :-) |
Citaat:
|
het Europees Hof te Straatsburg is besmet met de B ziekte, elke benoeming is er politiek, van onafhankelijke rechtspraak is geen sprake
|
Citaat:
Die had een veroordeling van 13 jaar in 97 en was vrij na 2 jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slecht nieuw voor de leveranciers van het gevangeniseten. Er zullen er wel meerdere gevangenen zijn voorbeeld vormen.
|
Hij mag vrij naar het buitenland gaan, dus, laat hem maar elders gaan leven.
|
Veel minder erg als wat hij zijn slachtoffers aandeed + hij kiest hier zelf voor. Niet toegeven aan emotionele chantage.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be