![]() |
rusthuizen 20% duurder
De rusthuizen gaan de besparingen door rekenen en de inwoners 20% meer belasten. Ik kan nu dus een rust huis ook al op mijn buik schrijven. Ik kwam er al niet meer dankzij de nieuwe pensioenberekening. Nu zak ik er nog een paar honderd euro onder. Sparen gaat ook nog amper. Openbaar vervoer duurder, gratis elektriciteit weg, opslag weg, loonstop, indexsprong, woonbonus, ... om van te huilen. Deze regering wordt mijn dood.
|
Staken. Tot dat de regering inziet dat ze de besparingen niet eenzijdig kan opleggen bij de groep die nu al het zwaarste belast wordt.
En dat kan lang duren. In het verleden zijn er stakingen van zelfs weken lang nodig geweest om de harde koppen van politici in te doen zien dat het zo niet marcheert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus we gaan wat aanmodderen , totdat Europa het overneemt . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2) Het is wel de grootste groep! 3) Wat houd u tegen om het af te bollen? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe erg kan je je vergissen !!! De schuld die wij met ons allen moeten afbetalen, is er niet gekomen door deze regering !! Je dood werd opgeschreven, de laatste 20 jaar lang aan één stuk door, wanneer de oude machtspartijen het geld door vensters en deuren gooiden zonder enige moeite te doen om het binnen de perken te houden. Voorts is het gedaan met de gratis politiek. Denk jij dat dure bejaardenverzorgsters en dito verpleegster je kont komen afvegen, je pamper verversen, je lepeltje per lepeltje gaan voederen, voor een appel en een ei ? Aai dont tink so. En vertel mij dan eens vriendje, waarom zouden mijn kinderen, via de belastingen, moeten mee betalen voor jouw verzorging ? Betaal dat ne keer zelf, en begin er al maar voor te sparen. Of laat je eigen kinderen, rechtstreeks en niet via de belastingen, er voor opdraaien. Je zou ook kunnen verhuizen naar een communistisch regime. Een ambtenaar met een echte ambtenarenmentaliteit zal je reet komen afvegen. Desnoods met een staalborstel, en in één ruk. . |
Citaat:
En die centen dan opzij zetten, op een pensioenspaarboekje. Zoals VandeMijnklote, in een leeg Zilverfonds. Dat Ford Genk dan al vijf jaar vroeger weg geweest zou zijn, is maar een detail. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook nog niet gestorven van je eerste overdrijving ? . |
Citaat:
Voor 400.000 statutairen blijven hun 5 laatste jaren meerekenen ipv de hele loopbaan. Ze worden niet afgedankt maar slechts 1/4 wordt vervangen bij pensionering (besparing van 3%!!!). Militairen die opstappen behouden hun pensioenrechten en krijgen nog 70% van hun laatste loon uitbetaald bovenop het loon van hun nieuwe job. De meetellende studiejaren tellen nog tot 2024 mee etc etc De mensen uit de privé moeten dit feest blijven betalen!! |
Citaat:
|
Citaat:
Nu gaat men wat aanmodderen in de marge en wachten tot de troika het over neemt . |
hopelijk komt Europa zo snel als kan tussenbeide. Dan gaan die linkie winkies pas écht een reden hebben om te bleiten :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be