![]() |
Onderteken de petitie tegen bedrijfswagens
De BBL heeft een petitie gestart tegen de staatsfinanciering van de vele duizenden bedrijfswagens op onze wegen. Ik ben niet echt een aanhanger van de BBL maar ik vind dit wel een goed initiatief. Onderteken de petitie hier:
http://www.petities24.com/stop_verlo...gens_en_diesel |
Citaat:
Onderteken de petitie hier: www. stop scheten laten. be |
Citaat:
|
Waarom zou ik iets ondertekenen die er voor zorgt dat tienduizenden mensen hun werk gaan verliezen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedrijfswagens, maaltijdcheques, egocheques....het moet nu maar eens allemaal stoppen.
Al dat verkapt gedoe jaagt ons allemaal op kosten. |
en dienstencheques mogen ook de deur uit.
Kost ook veel te veel. En het geld is op. |
Citaat:
Het nieuwe groen, we pakken alles af van de mensen. |
Citaat:
Gans dat cheque-gedoe is (boerenbedrog)². Als je iets moet betalen, betaal met geld. Daar is het voor gem�*�*kt ! |
Citaat:
Gans dat cheque-gedoe is (boerenbedrog)². Als je iets moet betalen, betaal met geld. Daar is het voor gem�*�*kt ! |
Citaat:
Het is zelfs geenobjectieve enquete, je kan niet eens tegen een stemmen... |
Citaat:
Trouwens, een bedrijfswagen is een deel vh loon dat voor veelverdieners (in België ben je dat zeer snel) anders toch niet leidt voor eigen pensioenopbouw. Dat zweet gaat naar ambtenaren, de "ja" stemmers in deze pol l! |
Citaat:
Vertegenwoordigers die elke dag op de baan zitten krijgen vanaf 2016 een tram, bus, treinabonnement ! Gejuich bij de afgunstigen ! Enkel de apparatics (1000-den politici en topambenaren en alle aanhangsels van koningshuis en adel) zullen in sovjetstijl en met dank aan de afgunstigen de enige zijn die niet zullen zelf hun auto moeten betalen. Gejuich alom gejuich ! |
|
Citaat:
|
Absurde petitie. De BBL schijnt te denken dat iedereen waarvan men de bedrijfswagen afneemt, dan te voet naar het werk zal gaan?
Gewoon ridicuul. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be