![]() |
‘Er is geen verborgen agenda om het land te ontmantelen.’
‘Er is geen verborgen agenda om het land te ontmantelen.’
zegt Onkeldinges. Gezien de leugens die de PS verspreid, denk ik dus juist wel dat er afspraken worden gemaakt voor het komende confederalisme. http://www.standaard.be/cnt/dmf20141202_01407379 |
Het land is al hopeloos ontmanteld.
:twisted:
![]() |
Citaat:
België als het kan, Frankrijk als het moet is hun leuze! |
Ik zie het al voor me als het zo ver is: Wallonië aan Frankrijk: 'mogen wij svp jullie komen leegzuigen?' Frankrijk: 'non.'
|
Citaat:
Probeer eens opnieuw, maar meer op het topic dan op de man/vrouw. |
Citaat:
|
Citaat:
200 jaar geleden wilden ze ook al Wallonië niet. Ze wisten toen al dat er met Wallonië niks aan te vangen viel. Daarom is België ontstaan. |
Het zal Hollande niet zijn die er over zal beslissen want na de volgende presidentsverkiezingen zal Hollande met pek en veren op zijn lijf het land worden uitgejaagd. En aangezien Wallonië een traditioneel sossenhol is en de volgende machthebbers in Frankrijk (extreem) rechts zullen zijn zal Wallonië ook daar niet met hangende pootjes moeten komen bedelen.
|
Citaat:
Citaat:
Verklaart jullie nader...? |
Citaat:
|
Citaat:
Het land is al ontmanteld btw, in 1830, 184 jaar geleden dus. Wat overblijft zijn twee rompstaatjes waar debielen de opeenvolgende regeringen uitmaken. |
Citaat:
|
Dubbel
|
Citaat:
Zou toch mooi zijn, een Groot Nederland van Rijssel tot aan Emden toe.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat België zulks toestaat, zelfs ondergaat, dat dat in Frankrijk dan ook gebeurt, hè! |
Citaat:
|
Citaat:
Nietwaar, Henri? ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be