![]() |
DHL: Belgie maakt zich onsterfelijk belachelijk!!!
Terwijl de meerderheid van de wereldbevolking in armoede leeft en werkloosheid
gaat Belgie besluiten dat DHL vanwege geluidsoverlast maar beter kan ophoepelen. Mijn oplossing: de klagers onteigenen! Dit is je reinste luxeprobeem! Aan de andere kant van de landsgrens,in Duitsland,zit men te popelen om de duizenden vrij te komen jobs in te pikken. De Duitsers tonen nog maar eens aan een intelligent volk te zijn. "The survival of te fittest",het spreekwoord van Darwin,ooit een slogan van Hitler,is hier weer van toepassing. En opgelet: Dit gaat niet alleen om de plusminus 8000 jobs van DHL want buitenlandse investeerders die op vinkenslag liggen om in deze regio iets groots uit te bouwen en dit debacle volgen zullen wijselijk Belgie preventief gaan mijden als de pest. Als er ooit verkiezingen komen voor het Europese presidentsschap en een Duister stelt zich kandidaat dan weet ik wel wie ik zal kiezen! |
Dat klopt!
|
Ach ja, den belziek wordt ook bestuurd doen een bende miezerige mentale dwergen.
Of zoals Giscard D'estaing ooit zei:"Petit pays, petit esprit" |
Inderdaad, en vergeet niet dat mensen zoals u het land nog kleiner willen maken.
Titel zou beter zijn: het confederale België maakt zich onsterfelijk belachelijk. En dat is de schuld van de Vlaams- en Waals-nationalisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle "belangrijke" politici weten waarschijnlijk nog niet eens dat jullie bestaan. Citaat:
|
de ps heeft liever gesyndiceerde doppers... moeten ze uit hun handen eten... Di Rupo zal er blij mee zijn !
De Ossies zullen er blij mee zijn... eindelijk werk in eigen streek in Leipzig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be