Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   DHL (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=78)
-   -   DHL: Belgie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21030)

Wolfgang Meister 30 september 2004 18:50

DHL: Belgie maakt zich onsterfelijk belachelijk!!!

Terwijl de meerderheid van de wereldbevolking in armoede leeft en werkloosheid
gaat Belgie besluiten dat DHL vanwege geluidsoverlast maar beter kan ophoepelen. Mijn oplossing: de klagers onteigenen! Dit is je reinste luxeprobeem!
Aan de andere kant van de landsgrens,in Duitsland,zit men te popelen om de
duizenden vrij te komen jobs in te pikken. De Duitsers tonen nog maar eens aan een intelligent volk te zijn. "The survival of te fittest",het spreekwoord van Darwin,ooit een slogan van Hitler,is hier weer van toepassing.

En opgelet: Dit gaat niet alleen om de plusminus 8000 jobs van DHL want buitenlandse investeerders die op vinkenslag liggen om in deze regio iets groots uit te bouwen en dit debacle volgen zullen wijselijk Belgie preventief gaan mijden als de pest.

Als er ooit verkiezingen komen voor het Europese presidentsschap en een
Duister stelt zich kandidaat dan weet ik wel wie ik zal kiezen!

Chipie 30 september 2004 18:50

Dat klopt!

voicelesscharlie 30 september 2004 19:18

Ach ja, den belziek wordt ook bestuurd doen een bende miezerige mentale dwergen.

Of zoals Giscard D'estaing ooit zei:"Petit pays, petit esprit"

Hans1 30 september 2004 19:48

Inderdaad, en vergeet niet dat mensen zoals u het land nog kleiner willen maken.

Titel zou beter zijn: het confederale België maakt zich onsterfelijk belachelijk. En dat is de schuld van de Vlaams- en Waals-nationalisten.

Patriot! 30 september 2004 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Inderdaad, en vergeet niet dat mensen zoals u het land nog kleiner willen maken.

Titel zou beter zijn: het confederale België maakt zich onsterfelijk belachelijk. En dat is de schuld van de Vlaams- en Waals-nationalisten.

Alle belangrijke politici geven ons vandaag gelijk. Wij zijn echter de enigen die het federale systeem niet willen 'hervormen' maar het afschaffen. België moet unitair zijn, of de Belgen gaan eraan kapot.

Distel 30 september 2004 20:04

Citaat:

Onmogelijk. Wij zijn immers al minstens 5 keer uitgestorven. Ge gaat uw beschuldigend vingerke naar ergens anders moeten wijzen.

Distel 30 september 2004 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Alle belangrijke politici geven ons vandaag gelijk.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Alle "belangrijke" politici weten waarschijnlijk nog niet eens dat jullie bestaan.

Citaat:

Wij zijn echter de enigen die het federale systeem niet willen 'hervormen' maar het afschaffen. België moet unitair zijn, of de Belgen gaan eraan kapot.
En wat mogen we verstaan onder "de Belgen gaan eraan kapot"? Kan ik mischien best al een levensverzekering afsluiten?

ancapa 30 september 2004 20:09

de ps heeft liever gesyndiceerde doppers... moeten ze uit hun handen eten... Di Rupo zal er blij mee zijn !

De Ossies zullen er blij mee zijn... eindelijk werk in eigen streek in Leipzig.

Supe®Staaf 1 oktober 2004 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Alle "belangrijke" politici weten waarschijnlijk nog niet eens dat jullie bestaan.

Is bekendheid bij politici een graadmeter voor het waarheidsgehalte van iemands beweringen?

Distel 1 oktober 2004 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Is bekendheid bij politici een graadmeter voor het waarheidsgehalte van iemands beweringen?

Ik kan Jefke maar gelijk geven wanneer ik weet dat Jefke bestaat en de uitspraak in kwestie gedaan heeft.

Tegendradigaard 1 oktober 2004 12:51

Citaat:

titel zou beter zijn : het FEDERALE Belgie maakt zich onsterfelijk belachelijk. En dat is de schuld van de BUB die nog niet weet dat hun dierbaar vaderland een federatie is en geen confederatie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be