![]() |
Ook linkse P-magazine heeft het gehad met de vakbonden...
Ik heb het niet zo voor de P-Magazine, want hun artikels zijn meestal zo links dat je ze nog maar met één oog kan lezen.
Maar het voorwoord van Jeroen Denaeghel is absoluut goed, en als het goed is, zeggen wij het ook. Lees maar zelf: Citaat:
|
Omdat de spreekwoordelijke druppel bereikt is. Enerzijds worden de vorige regeringen beschuldigd, misschien wel terecht, maar anderzijds doet de huidige regering verder op hetzelfde elan van de vorige, nl. het spelen met de voeten van de kleine man.
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Ik sluit me volledig aan bij Jeroen Denaeghel.
|
Itinera is een neoliberale tank die ons wil verhinderen na te denken. P-Magazine is een ultra-kapitalistisch rioolblad waar vrouwen als koopwaar worden voorgesteld. Wie dat magazine links noemt, moet dringend worden opgenomen in een psychiatrische kliniek.
|
zeg het ze eens goed Kallikles. Guilt by association! Schiet maar op de boodschapper, kan je lekker de boodschap negeren
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb genoeg gelezen van die neoliberale Cloot om te weten waar hij naartoe wil... Als jij door hem wil misleid worden, dan is dat jouw keuze. "Met alle Chinezen, mor nie mettendezen", zegt het Vlaamse volk in een van zijn wijsheden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Overigens: wat een grove miskenning van de offers die miljoenen soldaten hebben gebracht. Citaat:
Citaat:
|
Eén vogel brengt de lente niet maar ik kan mij volledig associëren met het artikel van Jeroen Denaeghel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herhaal: lees eens de vetgedrukte zin in de OP en probeer daar eens zinnig op te antwoorden. |
Citaat:
|
te populistisch voor woorden. alweer die zonnepanelen. maar goed dat hij agusta-affaire niet er bij sleept. :roll:
op dit soort momenten mis ik PDW. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be