Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Polariserende enquête inzake België/Belgique (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210368)

zonbron 5 december 2014 09:04

Polariserende enquête inzake België/Belgique

Polarisation Enquête Belgium/Belgique

Opgelet, in dit topic mag U enkel wel of niet stemmen en/of Uw reden daartoe bekend maken.

On topic blijven kan.

zonbron 5 december 2014 09:09

Voor zij voor welke de vraagstelling eventueel niet duidelijk genoeg was...

Gaat het goed in België/Belgique?

Niet meer of minder, enkel Uw keuze en/of motivatie i.v.m. deze raadpleging AUB.

zonbron 5 december 2014 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door a.tienpond (Bericht 7438839)
Gisteren king alles koet.

Dan hebben we nu 100% of meer voor optie 4. Vergeet niet daadwerkelijk te stemmen indien dat Uw mening is. Uw optie staat daar te blinken, een simpele klik volstaat. Hartelijk dank.

Edit: ach, mijn excuses. U kan nog niet stemmen. Goed, bij deze hebt U toch Uw mening bekendgemaakt. Dank U.

zonbron 5 december 2014 09:27

Voor zij welke keuze nr.6 verkiezen, let er op dat uw keuze openbaar is.

Pandareus 5 december 2014 09:32

Ik las het artikel van BDW met Michel op bezoek bij Voka, en het verslag daarover vanmorgen op Radio 1.

Nu ik weet uit de mond van Bart dat er géén alternatief is voor deze regering en haar maatregelen voel ik me perfect veilig. Geborgen. Men doet het nodige om mij te beschermen, ik moet me geen zorgen maken dus. En hij vertelde ook dat de oppositie + de media hem ten onrechte afschilderen als sadist die het met de mensen niet goed zou voorhebben.
Naar de oppositie moet ik dus niet meer luisteren. De media moet ik niet meer volgen, ik krijg mijn informatie dus vanaf nu enkel nog via regeringsgetrouwe kanalen.

Het gaat dus goed in België.

:belgievl:

zonbron 5 december 2014 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7438861)
Ik las het artikel van BDW met Michel op bezoek bij Voka, en het verslag daarover vanmorgen op Radio 1.

Nu ik weet uit de mond van Bart dat er géén alternatief is voor deze regering en haar maatregelen voel ik me perfect veilig. Geborgen. Men doet het nodige om mij te beschermen, ik moet me geen zorgen maken dus. En hij vertelde ook dat de oppositie + de media hem ten onrechte afschilderen als sadist die het met de mensen niet goed zou voorhebben.
Naar de oppositie moet ik dus niet meer luisteren. De media moet ik niet meer volgen, ik krijg mijn informatie dus vanaf nu enkel nog via regeringsgetrouwe kanalen.

Het gaat dus goed in België.

:belgievl:

Toch had U iets gelezen welke U aansprak. Wilt U dat dat delen? Dank bij voorbaat.

Bedankt voor het stemmen, delen & deelname.

zonbron 5 december 2014 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door a.tienpond (Bericht 7438864)
Voor objectieve berichtgeving kan je best yves desmet van de morgen lezen.

Hyperlinks/doorverwijzingen aangeven AUB.

Op die wijze kunnen velen simpelweg eens doorklikken, google is nog steeds niet iedereens vriend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be