![]() |
Fabiola draait de fiscus een kloot (net als Tom Boonen)
Zelfs op haar sterfdag naait ze het Belgische volk.
Wat een vreugdevolle gebeurtenis had moeten zijn voor alle belastingbetalers van Belgie wordt de voorspelde deceptie: Zo zorgt oa de fondation privée, “Fons Pereos” ervoor dat tientallen miljoenen euroos uit handen van de Belgische Staat blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
u bedoelt d'n Phil ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ze hetzelfde commentaar gaan hebben ik neem aan dat ze van oordeel zullen zijn dat Fobiola erg belangrijk was voor de bevolking |
Wie gaat er erven?
|
Citaat:
Het is niet abnormaal dat ze uitgerekend nu de pijp uit gaat. Volgens mij was die al lang gepasseerd maar hebben ze die een robot laten inbouwen om zo verder haar dotatie te kunnen opstrijken maar gezien dat ze die onlangs zoveel hebben naar beneden gehaald zal het te kostelijk geworden zijn om regelmatig al die batterijen te moeten vervangen. 't Sap zal de kolen niet meer waard geweest zijn zeker zodat ze ze nu toch maar gaan afvoeren. |
Citaat:
Belgen die dan erven betalen zware successierechten. Dezelfde wetten horen te gelden voor iedereen. |
Voor het vlaamse gewest gelden de volgende tarieven indien een echtpaar geen rechtstreekse nakomelingen heeft :
|
Citaat:
Drie kinderen maar zijn die niet mogelijk kunstmatig verwekt ? Ik heb daar nog steeds mijn bedenkingen over, vermits ik het boek 'de kroongetuige' over het koningshuis heb gelezen, stond heel wat interessants tussen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
De echtgenoot van prinses Astrid is overigens fraudeur van beroep.
Lorenz (58) is in Zwitserland mede-eigenaar van de bank Gutzwiller. Dat is een zeer exclusieve, uiterst discrete bank die alleen klanten aanvaardt met een inkomen van minstens 200.000 euro. BRONUiterst discreet = potje toe, potje gedekt = fraudeurs. |
Citaat:
De vermogenden van Belgie zitten dus voorlopig goed met hun VlaamsNationalistische vrienden. Citaat:
|
Citaat:
|
'Anderen hebben geld en ik niet' janktopic nr 177.
|
Citaat:
Wel dat haar erfgenamen evenveel erfenisrechten moeten betalen als de man in de straat. Is toch logisch of niet? |
Citaat:
De overheid heeft met zijn smerige poten van het geld van overleden mensen af te blijven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be