![]() |
Bende eenzame rukkers
Dit forum van narcistische zelfbevlekkers, en hun kinderen, heeft dringend een leider nodig.
![]() |
Hadden ze dan geen leider?
![]() |
Ja, maar mijn snor is sympathieker.
En ik heb ook eigenhandig de Tweede Wereldoorlog beëindigd. Terwijl die loser een kogel door z'n kop joeg. Ik heb dus meer marketingpotentieel dan mijn concurrerende kindervriend. Sterker: ik ben zo'n closet homo niet als Adolf en zoals de meeste rechtse rukkers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer Stalin menigtes toesprak applaudisseerde hij na zijn speech samen met de menigte -- om aan te geven dat hij irrelevant is en enkel de boodschap telt. Wanneer Hitler menigtes toesprak moest de menigte massaal applaudisseren en Hitler ontving gewoon het applaus -- teken van de personencultus en het persoonlijke belang van de Leider. De twee posities staan diametraal tegenover elkaar. Daarom dat het Stalinisme door velen wordt aangehangen en de boodschap blijft bestaan. Terwijl het nazisme door niemand nog wordt aangehangen omdat de Leider ervan verdwenen is. Kortom, Hitler op de mesthoop van de geschiedenis, Stalin in de harten van de hedendaagse moderne intelligentsia. |
Citaat:
|
Citaat:
Maak er werk van als je geen jannet in de kast wil blijven! |
iedereen die pro-stalin is, zou als crimineel in de gevangenis moeten gestoken worden. Het is de grootste massamoordenaar van de geschiedenis en nog heeft hij fans. Walgelijk gewoon.
|
Citaat:
zo eigenhandig als de ceo die door uitpersen van de arbeiders en met belastingsvoordelen een bedrijf heeft doen bloeien dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zou in elk West-Europees dorp een metershoog standbeeld van de grote bevrijder moeten staan. |
Citaat:
|
Citaat:
Op een gegeven moment moet die Churchill toch gedacht hebben dat Stalin een veel grotere moordenaar was dan Hitler ooit geweest was? |
Citaat:
dankzij het rode leger |
blablablabla
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be