![]() |
De Standaard verliest de pedalen
Zoals iedereen verwacht ik van De Standaard steeds minder, maar de laatste dagen wordt het toch echt wel bedenkelijk. Na het pompeuze "Deze soap moet stoppen" van gisteren (Het Laatste Nieuws!), verschijnt er vandaag een artikel met de kop dat Vlaanderen 100% van de nachtvluchten moet slikken, want ... Zaventem ligt in Vlaanderen (waarover discussieert men dan?). Verder betwist men de cijfers van Le Soir over nachtvluchten over Brussel omdat ... de vliegtuigen over de rand van Brussel vliegen (arme Kortrijkenaren, op de rand van Vlaanderen telt men dus niet als Vlamingen volgens De Standaard).
Dat noemt men tegenwoordig dus een "kwaliteitskrant". |
verleg dan de startbanen maar eens... kwartdraai links of rechts ?
|
landen kan misschien vertikaal ?
|
Citaat:
Ik vind het juist knap van de Standaard dat ze deze valse berichtgeving willen ontkrachten door dezelfde rekenwijze toe te passen (die inderdaad tot 100% voor Vlaanderen komt). |
sinds Durant zich begon te moeien met de nachtvluchten is er een probleem DHL ontstaan ! Nu nog Millequet en Onckelickx er bij en je hebt drie problemen !
Vroeger was DHL geen probleem ! Conclusie ? Gooi die bitches buiten en het probleem is opgelost ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou graag de commentaar van de bewonersverenigingen van de Brusselse rand horen op deze grappige uitspraken :P Ik denk dat zij duidelijk zullen stellen dat het probleem er al veel te lang is. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar on Topic.
Het is inderdaad nog wat vroeg om de pedalen te verliezen. Het wielerseizoen is immers nog niet gedaan. 't is maar te hopen dat ze er volgend jaar terug bij zijn met de start van het nieuwe seizoen. |
't zou mij niet verwonderen moest de regering een van deze dagen vallen.
En kort daarop Belgie ook... |
Citaat:
|
Ook aan de EU zal ooit een einde komen. Niets is eeuwig...
|
Citaat:
Alsof u vroeger De Standaard wél zo kon appreciëren toen het nog een expliciet AVV-VVK logo op de voorpagina had staan zeker... :roll: |
En dat vlak voor het WK wielrennen .....
|
Citaat:
ben ik uitgekeken op de standaard of is de kwaliteit gedaald na een kleine rondvraag denkt 100% dat het de kwaliteit is die daalde wie ben ik om dit te betwisten? |
Citaat:
Tststststs.... Ik zal het eens moeten zeggen aan mijn goede vriend Noël (je kent hem vast wel...) ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be