![]() |
Consequentie van N-VA
Citaat:
Erg consequent van N-VA om nu iedereen voor het openbaar vervoer zal moeten betalen dat ook door mandatarissen te laten doen. Ook andere voordelen voor Vlaamse parlementsleden dreigen weg te vallen. Traditionele partijen die altijd al aan de vetpotten gezeten hebben, hebben het daar moeilijk mee. Dat SP.a als oppositiepartij, daarvan afwijkt zal wel niemand verwonderen. |
Dit komt er hopelijk door.
Hoeveel zetels hebben Groen, SP.A en N-VA samen? |
43+18+10= 71 van de 124
|
Citaat:
|
Kan mij iemand vertellen hoeveel mandatarissen nadeel gaan ondervinden van de "consequentie" van de N-VA?
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne ...die firmawagen wordt al helemaal niet belast. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat teveel gevraagd, of is het antwoord te pijnlijk? Er wordt hier nochtans geïnsinueerd dat er zich nogal wat mandatarissen gestraft zullen voelen door de maatregel die "de lat voor hen even hoog legt en hun privileges opdoekt". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn de blauwen er zo op tegen dat hun mandatarissen geen gebruik (meer) kunnen maken van de lijn en de NMBS? Of willen ze daarmee alleen voorkomen dat de volgende consequente maatregel de belasting op HUN "bedrijfswagens" zou kunnen zijn? |
Citaat:
Het is volkomen zinloos, maar het is wél consequent! Kortom, de logica zelve. |
Citaat:
|
Amai wat 'n vetpot; niet meer gratis met 't openbaar vervoer kunnen terwijl ze 'n bedrijfswagen hebben, dat gaat hard gevoeld worden!
|
Citaat:
Het interesseert mij namelijk alleen hoe ik zélf over de gang van zaken denk. |
Citaat:
Maar dat wél proberen te verkopen als consequentie. En wie niet content is met een dode mus gaat de VB-hoek in. |
Citaat:
Ook andere voordelen worden opgedoekt. In ieder geval consequenter dan nu. |
Citaat:
Het werd tijd dat er eens iets uit de bus kwam, nietwaar? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be