Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Rechts (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Buiten spel zetten Vl Blok mislukt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2109)

datri 26 februari 2003 17:13

Het kan niet genoeg gezegd worden, Leman, paarsgroen, alle linkse idioten die erop gerekend hadden het blok op een laffe wijze buiten spel te zetten zijn weeral eens afgegaan als een gieter!
Wat voor enkele een 'zwarte woensdag' zal zijn, is voor andere het signaal dat het blok doorgaat en blijft doorgaan!
De rekening krijgen onze zogezegde democraten nog wel gepresenteerd!

C uit W 26 februari 2003 19:10

PC'ten zijn gescheten :D

Tantist 26 februari 2003 21:24

Ik peins dat zowel Blok als Leman méér hadden verwacht: het Blok de vrijspraak (waar het munt uit kon slaan) en Leman de veroordeling (fini Blok).

datri 27 februari 2003 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Ik peins dat zowel Blok als Leman méér hadden verwacht: het Blok de vrijspraak (waar het munt uit kon slaan) en Leman de veroordeling (fini Blok).

Een effectieve uitspraak is er inderdaad nog niet, maar voor mij is het een gewonnen veldslag, want leman is weer eens op zijn bek gegaan, en misschien wordt nu eindelijk eens duidelijk dat hij moet stoppen met mijn belastingen te verkwisten! Tegenover de pers is het idem, zij hadden zich al verheugd en voorbereid op een nederlaag van 't blok, anders gaan ze hen niet uitnodigen voor een gesprek hé.
Conclusie: weeral een mooie publiciteit, en de zogenaamd politiek correcten zijn weer eens op hun bek gegaan :lol: :lol: :lol:

vlaanderen72 1 maart 2003 13:54

Citaat:

Tuurlijk had er een vrijspraak moeten komen ,maar die krijgen we sowieso wel ,ik ben van mening dat leman toch in cassatie zal gaan.
Dan ga ik drie dagen aan de rol!
Heheheheheheheh...
Zal die leman snuiten trekken!!!

datri 2 maart 2003 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:

Tuurlijk had er een vrijspraak moeten komen ,maar die krijgen we sowieso wel ,ik ben van mening dat leman toch in cassatie zal gaan.
Dan ga ik drie dagen aan de rol!
Heheheheheheheh...
Zal die leman snuiten trekken!!!

Ik zou er niet van verschieten dat hij zich deze afgang zal besparen, hij weet immers dat hij ze toch niks kan maken en dat de burger zijn belastinggeld wel anders besteed wil zien :wink:
Doet hij het toch.....:mrgreen:

Forza Europa 7 april 2003 09:54

Buitenspel zetten van het Blok mislukt al 25 jaar.... Het eigenlijk het enige echte thema waar politiek nog om draait. "Wat met het Blok??"

datri 9 april 2003 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa
Buitenspel zetten van het Blok mislukt al 25 jaar.... Het eigenlijk het enige echte thema waar politiek nog om draait. "Wat met het Blok??"

en zelfs met dat éne thema slagen ze er nog niet in om ook maar iets te verwezelijken :wink: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be