![]() |
Wie zijn ze, die blokkade-opwerpers ?
Ik denk dat die blokkade-opwerpers zelfs geen stakers zijn.
In merendeel, denk ik, zijn het 'vrijgestelden'. Ze kunnen dus zelfs niet staken; hun pree loopt gewoon door. Wie weet daar meer over ? . |
Was ik niet ziek als een hond ik stond ook aan een piket of blokkade en ik ben geen vrijgestelde of militant of wat dan ook. Gewoon een van de meer dan drie miljoen vakbondsleden die met lede ogen de maatregelen van al onze neoliberale regeringen aanschouwt die een groot deel van de bevolking echt gaan pijn doen en die vandaag staakt.
|
De Leeuw laat weten vandaag weinig tijd te hebben:
http://www.cumuleo.be/nl/mandataris/...y-de-leeuw.php 11 mandaten ... . |
Citaat:
of gebruik je illegale machtsmiddelen, om werkwilligen van jouw bedrijf te beletten om binnen te gaan, of gebruik je nog ergere illegale machtsmiddelen, door het verkeer te blokkeren, op de openbare weg ? . |
Citaat:
|
Citaat:
De tweede groep zijn de mensen die teren op deze produktievelingen en angst hebben dat die zich niet meer laten uitzuigen waardoor hun riant inkomen, dubbel pensioen en vele voordelen in gedrang komt. |
Brand in elec-cabine van Brussel -Zuid lijkt dan weer erg hard op brandstichting om het treinverkeer stil te leggen .
Vandalisme , terrorisme , staatsgreep ? Wat denkt u ? |
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...al-517421.html |
Citaat:
Niet over stakers. Of kent gij het verschil niet ? En ik vermoed dat het veelal vrijgestelden zijn. Kent ge dat ? In overheidsdiensten zijn er zo heel veel. Die krijgen hun ambtenarenpree, maar moeten niet gaan werken. Zij mogen heel het jaar door ten dienste staan van hun vakbond. En daarnaast zijn er nog een hele hoop die 'syndicaal verlof' kunnen pakken. De PS heeft zich goed voorbereid en ingedekt. Inspiratie gehaald bij de stasi, securitate en aanverwanten. . |
Citaat:
|
Citaat:
Daar moeten in februari reeds maatregelen voor genomen worden. Verder gaat Europa niet akkoord met de maatregelen betreffende pensioenhervormingen en de concurrentiehandicap nl te weinig en te laat. BBP 2013 : 383 miljard Euro : 7% BBP is 27 miljard Euro Concurrentiehandicap wegwerken met buurlanden 15 miljard Euro Betaalbaar maken vd pensioenen : gaat enkel via drastische hervorming wegens gebrek aan middelen. Ik denk dat we dan spreken over een basispensioen van 1.000 Euro/persoon. De stijging vd pensioenkost voor deze legislatuur bedraagt 10 miljard Euro. Dan nog buffers aanleggen voor Dexiabadbank en tegenvallende economische groei en we spreken over te nemen maatregelen over exact 2 maanden van 60 miljard Euro. Maw, deze regering is gedoemd om te mislukken tenzij ze met volmachten gaat regeren en de politie en militairen een license to kill verschaft en de vakbonden buiten de wet stelt. De enige oplossing is de Troika! |
Maskers vallen weer af, hoe laag kan je vallen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn hoofdzakelijk ambtenaren, en in bijzonder ABVV personeel.
Ik ken iemand die bij het ABVV werkt en die vertelde doodleuk wie niet staakte en meewerkt aan de blokkades vandaag, vliegt buiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie alleen politiekers die geen democratie aanvaarden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be