![]() |
Begrafenis Fabiola en de UK
Zuiver uit nieuwsgierigheid maar door de Waalse Pers toch in de schijnwerper geplaatst : de afwezigheid van het koninklijk hof van Engeland bij de begrafenis van Fabiola.
Daar waar heel veel koninklijke hoven aanwezig waren was dit niet het geval met het Britse. Weet iemand waarom? |
mss hebben ze t daar niet zo op huisvriendjes voor het leven van Generaal Franco ... ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft niet verontwaardigd te zijn als niet ieder Europees land vertegenwoordigd is op een staatsbegrafenis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fabi was dan ook de nicht van Filips II van Spanje, die zelf nog even koning van Engeland geweest is door zijn huwelijk met Bloody Mary, zeer tegen de zin in van de Engelsen. Na de dood van zijn eega heeft hij de Armada op hen afgestuurd. Het getouw van deze oorlogsvloot was trouwens geknoopt uit het haar van Fabi zelve omdat er niet genoeg hennep voorradig was in het Spaanse rijk.
't was dus puur persoonlijk. |
Sukkel
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie wilt praten zegt nooit dat hij of zij het niet meer weet. Een teken van zwakheid. Tot later. |
Citaat:
Welk van de twee toont de grootste zwakheid denk je ? In de wetenschap is "ik weet het niet" trouwens een heel goed antwoord. We weten (nog) niet alles. Het feit dat je ontgaan is dat mijn antwoord humoristisch getint was toont volgens mij dat : 1. je totaal geen gevoel voor humor hebt. 2. je geen geschiedenis kent en dacht dat het serieus was. Zo iemand gaat mij niet zeggen om te zwijgen. Edit : Afijn , hij kan het wel zeggen, maar ik ga niet luisteren. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de Engelsen - of Britten, na de oorlog nooit horen klagen over Franco. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be