![]() |
En nu is het gedaan met spelen .
De grote linkse show is opgevoerd . Iedereen wist dat die te verwachten was .
Het schema is afgewerkt . Het geduld van de mensen is op de proef gesteld . Nu de show gedaan is , kunnen de werkwilligen terug naar hun job geraken ? Tenslotte moeten ze wel gaan werken om de lamzakken te onderhouden hé . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelooft de regeringsgezinden nu eigenlijk echt al die potsierlijke uitspraken van haar leider ? Neen de stakers geloven niet dat De Wever eigenlijk gelijk heeft. En neen het is niet normaal dat het regeerakkoord niet eerst eens met de middenstandsorganisaties is doorgenomen zoals al 70 jaar het geval is. En we winnen bijlange niet netto. En er zijn wel alternatieven. En we gaan door. Niet tot de regering valt maar tot het regeerakkoord is aangepast.
|
Citaat:
Gelijk Griekenland. . |
Citaat:
|
Vakbonden tonen waar ze voor staan.
De gewone kleine man kan hen geen kloten schelen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=210976 |
Citaat:
|
Ja, nu het feestje voorbij is op andermans kosten zou ik als bedrijfsleider mijn stakers, en alleen zij, daags voor Kerstmis een briefje schrijven met de volgende inhoud.
Driemaal Sorry, al mijn excuses; Gezien de grote drukte in december met onze onderbemande ploeg en gezien de niet geleverde orders waar wij niet tijdig konden facturen en betaling ontvangen, en gezien de blokkades in onze personeelsboekhouding en pikketten voor onze bank moet ik u , tot mijn grote spijt, mededelen dat de uitbetaling van uw eindejaarspremie en uw decemberloon vertraging zal oplopen. Dit is werkelijk overmacht. U mag ons tegen 5 januari hier aan herinneren al hoe wel u wij kunnen verzekeren dat alles zonder fout zal geregeld zijn tegen 15 januari. Wat geduld en loyaliteit mogen wij zeker van u verwachten. mvg PS. de nieuwjaarsdrink gaat niet door. Hopelijk zijn alle eindejaarsuitgaven reeds gedaan en gaan zij deftig in 't rood bij de bank. |
Citaat:
Helaas is het niet de vakbond zijn verantwoordelijk om parasieten aan te pakken, maar van de politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be