Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   En nu is het gedaan met spelen . (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210978)

vlaams realist 15 december 2014 18:33

En nu is het gedaan met spelen .

De grote linkse show is opgevoerd . Iedereen wist dat die te verwachten was .
Het schema is afgewerkt . Het geduld van de mensen is op de proef gesteld .
Nu de show gedaan is , kunnen de werkwilligen terug naar hun job geraken ?
Tenslotte moeten ze wel gaan werken om de lamzakken te onderhouden hé .

Another Jack 15 december 2014 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7454898)
De grote linkse show is opgevoerd . Iedereen wist dat die te verwachten was .
Het schema is afgewerkt . Het geduld van de mensen is op de proef gesteld .
Nu de show gedaan is , kunnen de werkwilligen terug naar hun job geraken ?
Tenslotte moeten ze wel gaan werken om de lamzakken te onderhouden hé .

Dat was volgens mij ook de aanleiding van deze staking.

vlaams realist 15 december 2014 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7454902)
Dat was volgens mij ook de aanleiding van deze staking.

Dan hebben de vakbonden toch alle info die nodig is om de parasieten aan te pakken . Waarom op straat staan als je de profiteurs kent ?

Allesstroomt 15 december 2014 18:52

Gelooft de regeringsgezinden nu eigenlijk echt al die potsierlijke uitspraken van haar leider ? Neen de stakers geloven niet dat De Wever eigenlijk gelijk heeft. En neen het is niet normaal dat het regeerakkoord niet eerst eens met de middenstandsorganisaties is doorgenomen zoals al 70 jaar het geval is. En we winnen bijlange niet netto. En er zijn wel alternatieven. En we gaan door. Niet tot de regering valt maar tot het regeerakkoord is aangepast.

De schoofzak 15 december 2014 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7454963)
Gelooft de regeringsgezinden nu eigenlijk echt al die potsierlijke uitspraken van haar leider ? Neen de stakers geloven niet dat De Wever eigenlijk gelijk heeft. En neen het is niet normaal dat het regeerakkoord niet eerst eens met de middenstandsorganisaties is doorgenomen zoals al 70 jaar het geval is. En we winnen bijlange niet netto. En er zijn wel alternatieven. En we gaan door. Niet tot de regering valt maar tot het regeerakkoord is aangepast.

En we gaan door.
Gelijk Griekenland.

.

vlaams realist 15 december 2014 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7454963)

U houd niet echt van democratie hé .

Lange Limburger 15 december 2014 18:57

Vakbonden tonen waar ze voor staan.
De gewone kleine man kan hen geen kloten schelen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=210976

Allesstroomt 15 december 2014 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7454985)
U houd niet echt van democratie hé .

Het democratisch proces in ons land houdt al zeventig jaar rekening met de mening van de middenstandsorganisaties en dat heeft ons bij de rijkste landen ter wereld gezet. Het is deze regering die dat democratisch proces drastisch heeft beknot.

Cyrano 15 december 2014 19:00

Ja, nu het feestje voorbij is op andermans kosten zou ik als bedrijfsleider mijn stakers, en alleen zij, daags voor Kerstmis een briefje schrijven met de volgende inhoud.

Driemaal Sorry, al mijn excuses;

Gezien de grote drukte in december met onze onderbemande ploeg en gezien de niet geleverde orders waar wij niet tijdig konden facturen en betaling ontvangen, en gezien de blokkades in onze personeelsboekhouding en pikketten voor onze bank moet ik u , tot mijn grote spijt, mededelen dat de uitbetaling van uw eindejaarspremie en uw decemberloon vertraging zal oplopen. Dit is werkelijk overmacht.
U mag ons tegen 5 januari hier aan herinneren al hoe wel u wij kunnen verzekeren dat alles zonder fout zal geregeld zijn tegen 15 januari.

Wat geduld en loyaliteit mogen wij zeker van u verwachten.

mvg

PS. de nieuwjaarsdrink gaat niet door.

Hopelijk zijn alle eindejaarsuitgaven reeds gedaan en gaan zij deftig in 't rood bij de bank.

Another Jack 15 december 2014 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7454962)
Dan hebben de vakbonden toch alle info die nodig is om de parasieten aan te pakken . Waarom op straat staan als je de profiteurs kent ?

Alle info is er, denken we maar aan Luxleaks.
Helaas is het niet de vakbond zijn verantwoordelijk om parasieten aan te pakken, maar van de politiek.

Lange Limburger 15 december 2014 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7454996)
Alle info is er, denken we maar aan Luxleaks.
Helaas is het niet de vakbond zijn verantwoordelijk om parasieten aan te pakken, maar van de politiek.

Lux Leaks een creatie ism de paarse en paars-groene regeringen. Waarom gaat u niet bij die partijen janken. De xxxxste hypocriete stelling waarop ik u betrap.

DucDEnghien 15 december 2014 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger (Bericht 7455003)
Lux Leaks een creatie ism de paarse en paars-groene regeringen. Waarom gaat u niet bij die partijen janken. De xxxxste hypocriete stelling waarop ik u betrap.

Lux Leaks zijn om te beginnen geen creatie, ten tweede rulings werden niet uitgevonden door de vorige Belgische regeringen, ze pasten ze gewoon zelf toe om verdere schade te beperken.

djimi 15 december 2014 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7454996)
Alle info is er, ...

"Wat baten kaars en bril, ... ?"

:?

Lange Limburger 15 december 2014 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7455005)
Lux Leaks zijn om te beginnen geen creatie, ten tweede rulings werden niet uitgevonden door de vorige Belgische regeringen, ze pasten ze gewoon zelf toe om verdere schade te beperken.

U moet eens opzoeken wat 'ism'' zou kunnen betekenen.

DucDEnghien 15 december 2014 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lange Limburger (Bericht 7455017)
U moet eens opzoeken wat 'ism'' zou kunnen betekenen.

Dat weet ik maar al te goed, dat maakt van Lux Leaks geen creatie.

Lange Limburger 15 december 2014 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7455025)
Dat weet ik maar al te goed, dat maakt van Lux Leaks geen creatie.

Alles wat bestaat, is gecreëerd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be