![]() |
Zo te zien heeft het pijn gedaan
Te zien aan het aantal draden heeft de staking rechts goed pijn gedaan. :twisted:
|
Citaat:
Uw vakbond gaat morgen de stakingsdag evalueren......dus ze gaan ne keer tellen hoeveel mensen er gestaakt hebben....ppssst het zal gene vette zijn ! Maar je , democratie ( de meerderheid beslist) gaat wat verloren aan "stakers". Geeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww. |
Citaat:
In die zin beseffen de stakers niet dat ze eigenlijk hun eigen graf delven. |
Citaat:
Ik ben er zelfs in geslaagd monteurs op een werf in de Haven van Antwerpen te krijgen. Geen piket te zien. Trouwens, geen enkele van mijn werknemers heeft gestaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het heeft zelfs zoveel pijn gedaan dat de grote aanhangers van de linkse ideologie, zijnde Pandreus en Het Oosten in geen velden te bespeuren zijn. :lol: :lol::lol:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
Wie gaat uw 4 maanden betaald verlof per jaar betalen. Wie gaat uw full-time wedde voor part-time werk betalen? De kabouters? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bron graag ! |
Citaat:
page not found error 404 Sorry, maar deze pagina werd niet teruggevonden U wordt binnen 6 seconden automatisch naar de homepagina gestuurd Terug naar vorige pagina Terug naar de h Ga met iemand anders zijn kloten spelen...... |
Citaat:
http://www.demorgen.be/opinie/wat-br...ring-a2152939/ (ik vermoed dat de smiley aan het einde van de link niet bevorderlijk was :-P) |
Citaat:
. |
Voor sommige bedrijven heeft het pijn gedaan.
Bedrijven bijvoorbeeld die op het punt stonden om iemand aan te werven, zullen nu even checken of dat nog kan, door het opgelopen verlies. Bedrijven die aan de rand van het failliet stonden, kunnen het nu wel schudden. Een mogelijke redding is wellicht definitief van de baan. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be