Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   gefrustreerde fasco gaat door zijn dak (https://forum.politics.be/showthread.php?t=211055)

dalibor 16 december 2014 16:54

gefrustreerde fasco gaat door zijn dak

Vanmorgen ging een man die op het zicht gezien nochtans voor een gespierd politiebeleid moet zijn dak aan Montgomery.

Politie deed er stiptheidscontroles. Meneer had haast en was niet akkoord.

Stapte woedend af op de agenten, begon hen te filmen. En haalde toen het ultieme argument boven: "Ik ken meneer Jambon.":lol:

Sukkelaar 16 december 2014 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7456651)
Vanmorgen ging een man die op het zicht gezien nochtans voor een gespierd politiebeleid moet zijn dak aan Montgomery.

Stapte woedend af op de agenten, begon hen te filmen. En haalde toen het ultieme argument boven: "Ik ken meneer Jambon.":lol:

Nog een van die NV Arrivisten.

fox 16 december 2014 16:57

De werkmensen hebben al veel laten passeren de laatste maand. Eens houdt dat natuurlijk ook op. Gisteren weigeren de flikken om de openbare weg open te houden en vandaag vonden ze het nodig om die zelf nog wat te gaan bezetten in de spits. Het is niet omdat je agent bent dat je zomaar een vrijgeleide moet krijgen om de klootzak uit te hangen. Ik keur dat niet goed natuurlijk, maar het is wel begrijpelijk dat als je mensen dag na dag treitert, dat het bij sommigen eens ontploft.

Steben 16 december 2014 16:58

Ik ga misschien eens express verkeerde wapening beginnen voorschrijven voor vakbondsgebouwen.

schietboog 16 december 2014 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 7456664)
Ik ga misschien eens express verkeerde wapening beginnen voorschrijven voor vakbondsgebouwen.

En ik ga hun aardingssystemen vergeten aan te laten sluiten.

Stoute Jos 16 december 2014 17:05

Citaat:

Ik voor spel in de zeer nabije toekomst wel meer opstoten. Deze keer van de andere kant.

Xenophon 16 december 2014 17:08

Citaat:

Kunnen we Jambon niet straffen voor het absurde gedrag van die bediende?

schietboog 16 december 2014 17:12

Citaat:

Misschien omdat de mensen die gaan werken om heel dat overheidsapparaat te blijven onderhouden het inmiddels kotsbeu zijn continu gekoeioneerd te worden. Overheidspersoneel wiens voordelen teren op de werkende mensen.

Zeker omdat de politie actie voert tegen een uitspraak van de rechtbank !!!

Thuleander 16 december 2014 17:18

Had hij gedronken?

dalibor 16 december 2014 17:21

Bedenkelijkste van de zaak is de teneur waarmee die man denkt zijn relatie tot de minister te moeten uitspelen. Gewoon potsierlijk en een uiting van een weinig moderne opvatting over de relatie politiek-ambtenarij.

Another Jack 16 december 2014 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7456707)
Bedenkelijkste van de zaak is de teneur waarmee die man denkt zijn relatie tot de minister te moeten uitspelen. Gewoon potsierlijk en een uiting van een weinig moderne opvatting over de relatie politiek-ambtenarij.

Potsierlijk, dat is die man in één woord samengevat.

Charlie don't Surf 16 december 2014 17:24

Xenophon 16 december 2014 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7456711)

Kom kom, Jambon is ook niet onbesproken, kunnen we die niet straffen omdat die bediende zijn naam gebruikte?

Stoute Jos 16 december 2014 17:26

Citaat:

Denk het niet.
Eerder overschrijding van houdbaarheidsdatum.

hollande 16 december 2014 17:27

Citaat:

met welke auto was die gast, zou een PORSCHE kunnen zijn. :lol:

Thuleander 16 december 2014 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7456707)
Bedenkelijkste van de zaak is de teneur waarmee die man denkt zijn relatie tot de minister te moeten uitspelen.

Lol.
Dit is gewoon de dagelijkse realiteit van ons-kent-ons mentaliteitje maar dan zonder het laagje beleefdheidsvernis.
Toont wel weer mooi hoe dun dat laatste toch wel is.

Another Jack 16 december 2014 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7456715)
Kom kom, Jambon is ook niet onbesproken, kunnen we die niet straffen omdat die bediende zijn naam gebruikte?

Neenee, laat Jambon gerust.
Hij behoort tot de nobele soort mensen die Vlamingen overtuigt langer en voor minder geld te werken om mijn land te redden.

schietboog 16 december 2014 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7456722)
Hij behoort tot de nobele soort mensen die Vlamingen overtuigt langer en voor minder geld te werken om mijn land te redden.

Moesten we dat land opsplitsen, zouden we het niet moeten redden.

Xenophon 16 december 2014 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7456722)

Ik ben benieuwd hoe de kiezer hen gaat bedanken volgende keer.

Van Vlaams-Nationalisten naar traditionele anti-Vlamingen zoals de CD&V en de OVLD op een paar maand tijd.

IanVD 16 december 2014 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7456686)
Kunnen we Jambon niet straffen voor het absurde gedrag van die bediende?

We eisen het ontslag van Jambon. Die onruststoker gaf duidelijk toe hem te kennen ergo Jambon moet ook wel een onruststoker zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be