![]() |
N-VA niet alleen grootste maar ook rijkste partij
Het ziet er slecht uit voor links want hun zo gehate tegenpool wordt nu de op één na rijkste partij (na de ps, de verdedigers van de armen)...
Citaat:
|
ik ben toch benieuwd of de VB-leden effectief elke maand 10 euro gaan geven.
|
Citaat:
Anderzijds is het toch om te gieren dat de financieringsbeslissingen van de traditionele partijen ( ik meen me te herinneren dat Verhofstadt de grote promotor was ) nu zo in hun eigen nadeel werken en nu juist hun grootste tegenstrever groot maakt. |
Het moet ferm pikken bij links dat de spelregels die ze zelf mee hebben opgesteld nu hun gehate tegenstrever in een comfortabele positie brengt.
|
Vlaams Belang wint de jackpot: overheidsinkomsten meer dan verdriedubbeld
N-VA blijft zal zijn reeds riante voorsprong nog extra vergroten de komende jaren. VB maakt een schitterende comeback terwijl de tradio's mogen inleveren. Zo zie je maar: een VB-stem is een nuttige stem. 8-) |
Ik ben er van overtuigd dat iedereen liefst naar de zaak gaat die aanbied wat verlangt word. De zaak die zo dan het meest cliënteel kan verwerven omdat wat aangeboden werd voeldoening schept bij steeds meer klanten zal dan ook de meeste inkomsten hebben.
Logisch toch dat niemand dan ook dat bedrijf zal verwijten dat ze grote inkomsten verwezenlijken. Dus…..? hebben de rest-pruts-partijen CD&V, OpenVLD en sp.a niet aangeboden wat ze in hun publiciteit beloofden! = bedrog gepleegd waardoor hun klanten niet tevreden zijn! Terwijl CD&V, OpenVLD en sp.a decennia lang alle kansen gekregen hebben om mensen die leven op Vlaamse bodem ten dienste te zijn maar blijkbaar Judas gewijs liever het bed deelden met de Franstaligen.... Waardoor alleen nog zij en hun familie voor hen kozen die CD&V, OpenVLD en sp.a zelf rechtstreeks of onrechtstreeks te werk stellen (massa omkoop kiesvee) |
Citaat:
Anderen omkopen ? |
Citaat:
Zeg, het zijn geen sossen, eh :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be