![]() |
Een tweede expert psychologie over Bart de Wever
We herinneren ons allemaal nog wel wat de Waalse psychiater ooit zei over De Wever na het ettenlijke malen te kunnen onderzoeken van BDW's gedrag op televisie.
Nu is er een tweede expert psychologie die tot zowat dezelfde conclusie komt: http://www.demorgen.be/opinie/meneer...pzet-a2155586/ Tja, wat moet een mens daarvan denken? |
Een tweede expert psychologie over Bart de Wever
We herinneren ons allemaal nog wel wat de Waalse psychiater Jean-Yves Hayez ooit zei over De Wever na het ettenlijke malen te kunnen onderzoeken van BDW's gedrag op televisie en media allerhande.
Nu is er een tweede expert psychologie die tot zowat dezelfde conclusie komt: http://www.demorgen.be/opinie/meneer...pzet-a2155586/ Tja, wanneer er een consensus is onder experten, dan dienen we toch onze conclusies te trekken, niet waar? |
Ik ben geen fan van Dewever noch van zijn regering.
Maar psychologes zijn de grootste hoeren die je kan tegenkomen. Ik geloof geen woord van wat die valse dozen uitkramen. |
Margo hoopt dat De Wever haar brief leest.
|
pffff daar gaan we weer....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, zonder frustratie onder de bevolking zou het thans niet pakken.
|
wat een domme koe is me dat. Kijk naar die foto: attention whore! :lol:
|
Citaat:
|
Van die slijmballen die iedereen te vriend wil houden heeft toch niemand een boodschap aan.
|
Citaat:
Of op wat anders teren jij en je zielsgenoten dan op het systematisch voeden van het vijandbeeld De Wever? |
Citaat:
|
Citaat:
En dan dit: Citaat:
|
Citaat:
|
Uit het opiniestuk :
Twaalf jaar praktijk in psychiatrie biedt je toch wat menselijk inzicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een van de reacties schetst het niveau van de gemiddelde De Morgen-lezer. Geniet zou ik zeggen.
Citaat:
|
Nog enkele rake citaten, de rest is gewoon quatsch.
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be