Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Elke maand vliegtuig met criminele illegalen het land uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=211169)

Universalia 18 december 2014 06:23

Elke maand vliegtuig met criminele illegalen het land uit

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Een Airbus van het Belgische leger heeft *gisteren 38 illegalen gerepatriëerd naar *Albanië. 30 van hen hadden iets op hun *kerfstok. Staatssecretaris Theo Francken *wil elke maand een chartervlucht inleggen om *illegale misdadigers te repatriëren.
In ons land moet nogal wat van dat gespuis zitten als men elke maand een vliegtuig criminelen moet terugvliegen.

Op zich is dit best een goede zaak in de zin van: Weg ermee! Daaaaaaaag!

Toch kan je u de vraag gaan stellen: wat kost dat niet allemaal en zou men 'ze' (die criminelen) beter niet tegenhouden door grenscontroles te verhogen?

Dat zal niet mogen van de EU zeker 8O

Skobelev 18 december 2014 06:33

Wil je meer of minder Theo?

Meer! Meer! Meer!.....

Pandareus 18 december 2014 09:44

Een goede maatregel.
Het lijkt me zeer logisch om bij gedwongen repatriëring absolute prioriteit te geven aan veroordeelde misdadigers.
Theo verrast in aangename zin.

Knuppel 18 december 2014 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7459648)
Een goede maatregel.
Het lijkt me zeer logisch om bij gedwongen repatriëring absolute prioriteit te geven aan veroordeelde misdadigers.

En toch deugt Franken niet.....

http://forum.politics.be/showthread.php?t=210630

De Europeaan 18 december 2014 13:44

Er zijn nog politiekers die hun werk doen!

fabianen 18 december 2014 13:57

En,die criminelen mogen hun reis betalen ipv de staat,ze hebben zich rijk geroofd hier!

Wapper 18 december 2014 15:58

Hopelijk stopt men nu ook met dat absurde "bevel om het grondgebied te verlaten"
Stante pede naar een gesloten centrum, en wachten op de volgende vlucht.

Bad Attila 18 december 2014 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7459648)
Een goede maatregel.

Hij voert het beleid van Maggie en Turtelboom gewoon verder uit, maar hij verpakt het anders.

Want eventjes tellen: 1 vliegtuig per maand met 30 uitgewezen criminelen is gelijk aan 360 uitwijzingen per jaar. Indrukwekkend cijfer moet ik zeggen! Ik hoop dat er andere maatregelen komen, hé, mijnheer Francken? :lol:

Maar op vlak van communicatie is het goed gevonden, het beeld van het vliegtuig is altijd heel sprekend.

fabianen 18 december 2014 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7460319)
Hopelijk stopt men nu ook met dat absurde "bevel om het grondgebied te verlaten"

De volgende vlucht is een 747 want dat aantal kan m'n hier maandelijks op de vlucht zetten!
Dat stroomt hier maar binnen om in te breken!

Bobke 18 december 2014 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7459516)
Bron

Detail tekst:

In ons land moet nogal wat van dat gespuis zitten als men elke maand een vliegtuig criminelen moet terugvliegen.

Op zich is dit best een goede zaak in de zin van: Weg ermee! Daaaaaaaag!

Toch kan je u de vraag gaan stellen: wat kost dat niet allemaal en zou men 'ze' (die criminelen) beter niet tegenhouden door grenscontroles te verhogen?

Dat zal niet mogen van de EU zeker 8O

En rekening houdend met de pakkans.

De Europeaan 18 december 2014 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7460319)

X2

Indomitable 18 december 2014 17:26

Welke dag precies?

Universalia 19 december 2014 13:10

Schijnt dat er in Brussel al een betoging aan de gang is tegen dat uitzetten, hoorde ik ergens via via.

Als men zich niet weet te gedragen naar de wetten en plichten van het land (wij moeten dat uiteindelijk ook doen) waar ze te gast zijn en men van mening is die met de regelmaat van de klok te gaan overtreden, stelen, werk afpakken van onze mensen, malafide zaken opzetten, eigen regeltjes opdringen, gevangenissen overbevolken ... dan zit er niets anders op dat die mensen de deur te blijven wijzen. Gangsters kunnen wed missen als de pest, die pest die ook terug zijn opmars aan het maken was ergens ten velde dacht ik. 8O

Ik heb ook niet de indruk dat je in de meeste landen waar zij zelf vandaan komen het zolang zou volhouden om het daar te gaan 'uithangen' en dat men u daar al veel sneller de deur zou wijzen. :oops:

manta 19 december 2014 13:17

Citaat:

Woensdag is een Airbus van Defensie geland op de luchthaven van *Tirana in Albanië. Aan boord: 38 mensen zonder papieren, van wie er 30 gekend waren bij de ordediensten voor feiten zoals inbraak of zedenfeiten.
Toch een klein vraagje, hebben ze dan ook een strafje gekregen of gaan ze er een soort toeristische criminele rondvlucht van maken? Effe naar belgie de crimineel uithangen en dan hups, gratis 't vliegtuig naar huis?

Bobke 19 december 2014 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7461715)
Schijnt dat er in Brussel al een betoging aan de gang is tegen dat uitzetten, hoorde ik ergens via via.

Als men zich niet weet te gedragen naar de wetten en plichten van het land (wij moeten dat uiteindelijk ook doen) waar ze te gast zijn en men van mening is die met de regelmaat van de klok te gaan overtreden, stelen, werk afpakken van onze mensen, malafide zaken opzetten, eigen regeltjes opdringen, gevangenissen overbevolken ... dan zit er niets anders op dat die mensen de deur te blijven wijzen. Gangsters kunnen wed missen als de pest, die pest die ook terug zijn opmars aan het maken was ergens ten velde dacht ik. 8O

Ik heb ook niet de indruk dat je in de meeste landen waar zij zelf vandaan komen het zolang zou volhouden om het daar te gaan 'uithangen' en dat men u daar al veel sneller de deur zou wijzen. :oops:

Komt hun industrie in gevaar?
En dan verschieten als ze toestanden zoals in Duitsland krijgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be